Nelly kjører Mid Season Vipsale!

Hurra! Det virkelige høstsalget er her! Klikk deg inn HER og skriv inn koden “VIPSALE”, så kommer du til Nelly sitt mid season sale! Her finner du over 4000 produkter som er satt ned opptil 85%. Slike tilbud finner man ikke hver dag, så nå gjelder det å røske til seg alle godbitene før de blir utsolgt! Jeg har gått banas selv. Hihi, kanskje ingen stor overraskelse? Det føles som en evighet siden sist jeg handlet på Nelly, men det er vel ærlig talt bare et par uker siden? Sånn er det når utvalget er så stort og rimelig. Jeg elsker det! Under får dere en liten smakebit på det jeg fikk fryktelig lyst til å klikke hjem denne morgenen. Noe av det er på vei hjem til meg i dette øyeblikk! Åh, jeg kan nesten ikke vente. Noen som har lyst til å se sko og plagg på når det kommer frem?

 
 
 
 
 

Er det ikke mye fint? Kanskje dere gjette hva som ble klikket hjem denne morgenen? Jeg legger til slutt ved en liten bildekollage som kan være til inspirasjon for noen av dere! Her ser dere noen av toppselger plaggene til Nelly satt sammen i tre ulike antrekk. Den NLY Trend jakken der ble plutselig også satt på ønskelisten av høstmusts 2013. -Og den burgunderrød peplumtoppen. Arh… Vil ha!

Klikk på bildene for å komme til de enkelte plaggene!
Koden er altså VIPSALE og den må skrives inn HER

                     Annonse

21 kommentarer

Siste innlegg