Nomineringen er i gang!

 
 

Er det noe vi to kan så er det å kose oss. Fy søren, se på disse dessertene da! Cathrine bestilte seg en kanelbombe mens jeg bestilte en “Oh my god”. Da kaken kom på bordet var det nettopp disse tre ordene som ramlet ut av munnen min. Jeg har hatt denne desserten hundre ganger før, men jeg blir like sjokkert over hvor god den ser ut hver gang jeg får den servert. Varm brownie med vaniljeis, kokos, og rennende karamellsaus. Hallo i luken! Hvem kan misslike den kombinasjonen der? Vinglasset ble byttet ut med et glass cola i stedet. Jeg har nemlig mer lyst til å dra med meg Cathrine ut på byen i kveld! Jeg reiser utenbys i helgen og mot midten av neste uke reiser jeg jo utenlands, så nå vil jeg sørge for at vi får en ordentlig girlsnight ute på byen sammen først. Det tror jeg blir helt latterlig bra!

Ellers har jeg lyst til å fortelle dere at nomineringen av bloggere til Vixen Blog Awards er i gang! Den ble startet i går, og jeg har allerede fått en kommentar fra en leser som valgte å nominere meg til årets blogger. Tusen millioner takk til deg! Det setter jeg uendelig stor pris på. Jeg har aldri vært nominert i noe som helst, så det ville vært superstas! Det er hele tolv nominasjonskategorier å velge mellom. Har dere lyst til å nominere www.martheborge.blogg.no i en av dem så kan dere gjøre det HER. 



Hvilken kategori ville du ha nominert denne bloggen i?

65 kommentarer
    1. Har nominert deg, ingen tvil. Ogg valget var enkelt, det ble ikke årets blogger, eller moteblogger, de er to nominasjoner som er for små for deg. Du er ikke bare årets blogger eller flink til å blogge om mote. Du er noe større, noe alle vil være. Du er nemelig ÅRETS INSPIRASJONSBLOGG. Og det å inspirere andre mennesker er noe stort noe, du du får til. Du får det ikke bare til, du gjørdet på riktig måte, det er ikke noe tull med deg og sine meninger, man kan lese at dem kommer fra hjertet. Du blogger ikke bare for produkter, du blogger for oss her ute som leser om deg og din hverdag. Du, du er super. Stå på, Marthe!

    2. Stemt jeg og!
      Årets moteblogg 🙂 Det fortjener du uten tvil!
      Hva heter plassen dere var å spiste? Vurderer sterkt å dra ned til Kristiansand bare for å dra der! hihi! Naaaam

    3. stemt!!! pleier ikke bry meg om sånt men du skal få min stemme..
      årets blogg!!! for det er du jaggu.. er det noen som bryr seg oppriktig om leserne sine så er det jaggu med deg søte! 🙂 lykke til!

    4. Jeg stemte “Årets inspirasjonsblogg” 🙂 Du inspirerer både med antrekk, DIY, mat, turer osv osv. Derfor fortjener du denne tittelen! <3

    5. Jeg har aldri stemt før! Det har vært mange blogger jeg har lest fast, men det er ingen blogger som har truffet meg slik du gjør. Du lyser opp hverdagen min og både du og bloggen din er en stor inspirasjon for meg. Ikke bare pga din fantastiske klesstil og ditt vakre utseende, men pga personligheten din. Du er helt fantastisk! Derfor ga jeg deg min stemme. Jeg stod mellom valgene inspirasjon og mote, men du er alt – derfor stemte jeg på deg som årets blogger. Jeg synes ingen andre enn deg fortjener denne prisen, så jeg krysser fingrene 🙂 Klem!

    6. ÅRETS INSPIRASJONSBLOGG ble et ganske enkelt valg. Du inspirerer med klær, prosjekter, mat, aktiviteter, og ikke minst ditt forhold til Jonas inspirerer meg til å være en bedre kjæreste! Blir for vanskelig å forklare til at jeg engang prøver, haha 😀 Håper du vinner, hadde vært utrolig gøy!

    7. Nominerte deg til årets blogg, Marthe. Nettopp fordi bloggen din ikke passer inn i noen kategori, du blogger om så mye forskjellig. Det er jo det som gjør bloggen din verdig til å vinne denne prisen. Lykke til! Du fortjener en pris, ingen legger så mye i bloggen sin som deg

    8. Da ha eg nominert deg og! synst du e den beste bloggaren av dei eg lese! Du virka så ordentlig og ikkje “perfekt”, missforstå meg rett, men du skriver liksom at du og jonas har både opptura og nedtura, og er nett som andre vanlige folk! Det eg meinar er at for eksempel fotball frue virker det litt som svever på ei rosa sky da alt er perfekt og ho skriver liksom berre om det som er bra.. og det blir feil for det går ikkje an at alt er perfekt heile tida!
      Stå på Marthe!

    9. Emma Alex: Vi var på Hærligland. Den ligger midt i markens gate i sentrum 🙂 Kjempegod mat her! -Og tuusen takk for at du nominerte meg. Det setter jeg stoor pris på! 😀

    10. frida sophie: Åå, dette var hyggelig å lese. Tusen takk for nominasjonen Frida Sophie. Herlighet. Jeg har sittet og skrevet på dette “Marthe tipser” innlegget helt til nå så tenkte jeg å bare ta en kjapp titt i kommentarfeltet før jeg dro på jobb, men her ble jeg jammen sittende en stund. Det var så hyggelig! Haha, tusen takk for gode ord. <3

    11. nå er du nominert til årets inspirasjonsblogg 🙂 håper virkelig du vinner, det fortjener du! har fulgt bloggen din siden russetiden!

    12. Har nominert deg til årets blogger! Det ble et vanskelig valg, men uansett hva så håper jeg vertfall du vinner en av kategoriene for DET fortjener du<3 Stå på og lykke til! 😀

    13. Hei Marthe! SELVFØLGELIG stemmer jeg på deg! Du er min favorittblogg nr 1! Så der nølte jeg ikke engang 🙂 Jeg stemte på deg som Årets blogg. Masse lykke til! Klem <3

    14. Jeg nominerte deg til årets moteblogg!:) det fortjener du virkelig å vinne, du har verdens fineste stil og et helt perfekt utseende!<3

    15. Har nominert deg til årets inspirasjonsblogg, årets moteblogg, beste dagens outfit og selvfølgelig årets blogger. Håper du vinner og masse lykke til!

    16. Årets moteblogg! Håper du vinner, ingen som fortjener det mer enn deg Marthe!
      Det så himmelsk ut! Nam!

    17. Har stemt på deg 🙂 Men en ting jeg lurer på, og jeg tror ikke du har svart på det før. (har ikke fått det med meg i verste fall) Hvem er det du får inspirasjon fra? 🙂 Keep up the good work, Marthe. Herregud, du inspirerer til tusen!

    18. Marthe daaa, jeg blir så frista av alle godsakene du legger ut på bloggen, hehe. Dessertene ser utrolig gode ut!
      Jeg har nominert bloggen din til årets inspirasjonsblogg <3

    19. Nominert deg til årets blogg! Du har alt en blogg bør ha, og er en av de få bloggene jeg virkelig gleder meg til å lese hver eneste dag! You go girl 😀

    20. Nominerte deg i flere av kategoriene,blant annet beste dagens outfit,moteblogg,inspirasjonsblogg. Håper du blir nominert i hvertfall en av disse.Kanskje du vinner også 🙂 Bloggen din er et must i min hverdag,innom flere ganger om dagen!

    21. Da har jeg nominert deg til Årets blogg! Dette fortjener du å vinne Marthe, stå på du er herlig!

    22. Du er nominert til årets blogg! Første gangen jeg har nominert noen, men du fortjener det virkelig! Ingen tar vare på leserne sine så godt som deg, uten tvil 🙂

    23. så bra, Marthe! Veldig hyggelig å se at du kommenterer tilbake, en sann trofast blogger! Hehe:-) Har vært innom veromoda endel ganger da du har jobbet, veldig gøy å se deg istede for å bare lese om deg! Selvom jeg ikke er personen som tørr trø fram i virkeligheten å hilse på! hehe:)

    24. Ida: Tuusen takk! 🙂 Det var veldig hyggelig å høre 😀 Jeg henter nok mye av inspirasjonen min fra youtube videosnutter, moteblader, andre utenlandske blogger og http://www.pinterest.com. Kanskje aller mest fra først og sistnevnte. Ellers kommer mye av seg selv etter to år som blogger. Da ramler idèene inn innenfor nesten alle kategorier 😀

    25. frida sophie: Klart jeg gjør det 😀 Nei, så hyggelig! Neste gang MÅ du hilse på. Det gjør jo dagen min når lesere kommer innom og sier hei. Hvis ikke du hilser neste gang så skal jeg spørre enhver kunde om det er de som heter Frida Sophie. Hehee! 😀

    26. Du er uten tvil årets inspirasjonsblogg!
      Har fått så mye inspirasjon fra bloggen din flere ganger 🙂
      Du er så kreativ og gir virkelig 110 % tilbake til leserne dine.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg