En time på havet

 

Jeg var bare på den fineste, mest spontane båtturen i går kveld. Jonas, pappa Lars og jeg bestemte oss i syvtiden for å dra ut på fisketur! Jeg skulle på jobb halv ni, men en liten time på havet er bedre enn ingenting! Det var faktisk helt magisk. Vi dro ut midt i solnedgangen, havet var så stille som det kan få blitt og himmelen så rosa. Bella fikk også være med til hennes store forskrekkelse, men hun lå og koste seg inni den varme delen av båten hele turen. Fisk ble det også på oss! Eller ihvertfall på meg. Jeg dro opp to små makrell og luktet fisk gjennom hele varetellingen. Hehe, you gotta love it! Slike båtturer er gull verdt. <3 Terapi for sjela!

 

  

Meg i kjeledressen! Et lekkert syn..
Nå skal jeg hive meg på en ny middagsoppskrift. Gled dere!

19 kommentarer
    1. Andrea: Vi låner henne bare for et år. Det er bestevenninnen min sin men hun studerer i utlandet om dagen og fikk ikke lov til å ha med hunden. Så da fikk vi være hundepassere i et år 🙂

    2. Nå MÅ jeg bare spørre…. HAR DERE SINNSYKT MANGE VARETELLINGER, eller er det bare meg??? syns du er på varetelling hele tiden jeg 😮

    3. Heisann.
      Jeg liker bloggen din veldig godt og har lest den veldig lenge. Var fast leser av fotballfruen også men gjennom årene så syns jeg bloggen ble for perfekt. Virker som at hun lever det perfekte livet. Overskudd til trening, perfekt mat, høye heler hver dag og te og lavkarbo snacks til kvelds. Og jeg vet jo at det ikke er slik livet deres er, i og med at bloggen er kanskje 1/10 av hva som skjer. Men jeg husker at for noen mnd siden så skrev du ett innlegg hvor du fortalte at du og Jonas faktisk hadde slått opp en gang. Noe som var veldig personlig, men veldig menneskelig. Så jeg lurte bare på om du kunne legge inn litt personlige innlegg i blandt, om dine tanker. Og ikke bare overfladiske (nå mener jeg ikke at du bare skriver overfladiske) innlegg, der alt bare er perfekt. Alle har det kjipt i blant, og man orker ikke alltid krøllehåret og bake hver dag. Fordi jeg merker at du bruker god tid på innleggene dine og bloggen din er veldig strukturert og fin. Derfor hadde det vært fint i blant med ett innlegg som treffer leseren, og ikke bare innlegg som får leseren til å tenke “å skulle ønske jeg levde ett så perfekt liv”. Du har ikke en sånn blogg, men jeg vet at jeg sluttet å lese bloggen til fotballfrue, fordi at innleggene hennes var så umenneskelige. Vi har ikke råd til klær, produkter, mat eller sminke som hun bruker. Hvis du skjønner hva jeg mener! Dette er ikke kritikk, men jeg syns du virker så jordnær og hadde vært så fint om du kunne skrive litt om ting vi kan relatere til.

    4. Åå, bloggen din er så fin! Satt og tenkte mens jeg leste, og fant ut at nå har jeg faktisk lest bloggen din i 2 år! Det har vært to år med latter, inspirasjon, og ikke minst nytelse av all den gode maten du har tipset om 😉 Du virker som en sååå fantastisk person! Håper du fortsetter med bloggingen.

    5. Jeg virkelig ELSKER å være ute på havet. Å fiske er jeg ikke så veldig glad i å gjøre, rett og slett fordi jeg syns det er gørrkjedelig. Men jeg elsker å kjøre båt, og når jeg er der ute vil jeg bare fortsette og kjøre lengre og lengre ut mot havet. Det er en helt fantastisk følelse! Var på fisketur med pappa en dag i sommerferien, og det var HELT stille på sjøen, ikke en eneste bølge, solen strålet og det var skyfri himmel. DET Var en perfekt dag det! Så jeg forstår akkurat hva du mener med at det som terapi for sjela. Det er en helt ubeskrivelig følelse å være der ute, det er noe helt spesielt!

    6. Signe: Herlighet, så hyggelig dette var å lese 🙂 Jeg kommer til å fortsette med bloggingen så lenge jeg finner disse gode og motiverende tilbakemeldinger i kommentarfeltene 😀 Det er det beste jeg får. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg