Antrekk – 121013

 

Tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene på forrige innlegg! Det er en drøm å få blogge for en sånn positiv gjeng. Jeg har ikke fått svart på de siste kommentarene enda, men jeg har lest ethvert ord og følte for å gi dere et ekstra stort takk. <3

I skrivende stund sitter Jonas og jeg hos svigers. Det var så godt og varmt i dag at jeg fikk lyst til å vise dere antrekket jeg hadde på meg i helgen da Jonas og jeg dro ut for å spise middag sammen. Jeg gjorde like godt om Vero Moda blyantskjørtet mitt til en liten, sort kjole! Et skjørt + en tubetopp = En splitter ny kjole! Et godt tips til kvelder hvor man føler at alle klær er fullstendig oppbrukte.  

 
Pumps fra Zara, Skjørt fra Vero Moda, Tubetopp, jakke og belte fra Bikbok

 

Nå er det klart for svigers hjemmelagde pizza her. Mmm! 
Jeg skal forspise meg fullstendig før varetelling med Vero Moda jentene.

60 kommentarer

Siste innlegg