October 2012

 
 

Nå er jeg mest sannsynlig fremdeles på jobb, men jeg har forhåndsskrevet et lite innlegg med noen av antrekkene jeg gikk med for nøyaktig et år siden. Herligfred som tiden flyr. Gikk jeg ikke i dette i går da? Jeg husker alle disse antrekkene som om jeg bar dem forrige uke. Spikebhen så jammen ut til å være min beste venn på denne tiden. Det er den kanskje ikke i dag, men jeg har fremdeles en igjen og jeg kan finne på å ta den i bruk en gang i blant. -Men dette svaneantrekket under her.. Det tror jeg ikke at jeg ville tatt på meg igjen. Jeg er glad jeg klippet denne genseren i stykker for å lage en fjærkjole av den i stedet. Den ble litt i det største laget! Hihi.

 
 
 
 
 

Less is more? Jeg tror aldri min stil har passet det ordtaket..
Det er morsomt å se hvordan man forandrer seg bare på et år!

56 kommentarer
    1. Du er så flink,som skriver så mange innlegg daglig og tar deg tid til dette:
      Elsker å lese bloggen din og se på bildene du legger ut, du har så fin stil!

    2. ELSKER SVANEGENSEREN!!!
      og bildene var kjempelekre på det antrekket. Var sikkert ikkje ment sånn,men de fire øverste så helt ut som et photoshoot i et blad eller noe. Helt rått og veldig sånn eterisk look litt sånn ikkje helt ekte,men veldig ekte likevel.
      wow

    3. Svaneantrekket ditt er et av de fineste antrekkene dine, synes jeg 🙂 Det er ikke for rocka, edgy eller “slengt-på”, men kult, balansert og elegant! Når det er sagt, synes jeg stilen din blir bare bedre og bedre 🙂

    4. Åå, du er så fin Marthe. Men helt ærlig synes jeg stilen din har forbedret seg, nå er den litt mer “moden” på en måte❤️ Men du er jo så nydelig, og alt kler den smukke 😉

    5. Så artig å se antrekk fra et år tilbake 😀 Husker at du kledde deg litt dystert på denne tiden, men det var utrolig stilige antrekk likevel! Har alltid digga stilen din og det er alltid gøy å følge med på utviklingen videre 😀

    6. Antrekkene dine er så utrolig inspirerende! Mye av det kunne jeg aldri gått med, men det er og en del jeg gledelig ville gått med!

    7. Blir alltid så glad av å lese bloggen din! Den sprudlene “væremåten” din lyser virkelig opp dagen! Også er du så flink å oppdaterer bloggen daglig men interessant materiale 🙂 Fortsett med det!

    8. Kan du lage et innlegg om julebordantrekk når du får tid? Sko, kjoler, accessories som ikke er superdyre? 🙂

    9. Er dette ett år siden?! Tiden flyr! Husker disse antrekkene som om du la dem ut igår.. Elsker antrekkene dine Marthe, stå på videre!

    10. Utrolig morsomt å se hvordan bloggen din har utviklet seg! Ser at bildene har blitt veldig mye bedre i det siste, har du fått nytt kamera eller noe? Og selvfølgelig et stort pluss for at du poster så mange outfitbilder hele tiden! 🙂 Liker bloggen din kjempegodt! Klemmer:)

    11. Jeg tar meg ikke så ofte tid til å kommentere blogger (dessverre), men må virkelig si hvor godt jeg liker bloggen din! Har fulgt den lenge, og du har masse varierte blogginnlegg og temaer, og jeg liker blandingen av oppskrifter/mat, interiør, mote osv. Du tar dessuten utrolig fine bilder! Noe som gjør bloggen utrolig bra. Jeg er dessuten veldig imponert over alt du kan og klarer! Herregud for en kreativitet, og bake-og matlaging er du også god på! Hva er det du ikke kan sier jeg bare? Du bruker tid på både familie, venner og kjæreste, må si du er utrolig flink på å prioritere! Stå på videre, det burde finnes flere mennesker som deg <3

    12. Hei Marthe! Så utrolig mange stilige antrekk, og ja, det er som du sier: tenk at det er 1 år siden :-O Som tiden flyr!! Men jeg synes det antrekket med den pelsgenseren er kult jeg, men nå har du jo som sagt ikke den genseren mer (hihi 🙂 ). Husker selv du var glad i de spike-bhene, men du fikk vel solgt noen av dem da du og Kristina hadde salgsdag? Men du?! Kan ikke du ha en salgsblogg da? (vet jeg har spurt om det før! Men det er fordi jeg ikke har mulighet til og delta på salgsdagene du har, og synes det er utrolig synd 🙁 ). Ha en flott tirsdag! Klem<3

    13. Ida: Heisann Ida! 🙂 Tusen tusen takk for nok en herlig kommentar. 😀 Jeg fikk solgt nesten alle spike bhene mine på salgsdagen ja. Jeg har bare en igjen og den har jeg laget selv så den kan jeg nok ikke selge. Jeg hadde en salgsblogg før, men jeg syntes det ble så slitsomt med all mailsvaringen og sending av pakker i posten. Det ble rett og slett litt for mye arbeid for meg, så med mindre det er et helt spesielt, litt dyrere plagg som skal selges så vil jeg helst gjøre det så enkelt som mulig. Kjempekjedelig at du ikke bor i nærheten og har muligheten til å komme på salgsdagene. Det ville vært superhyggelig å ha deg der 🙂

    14. Frida: Så hyggelig å høre at du synes bildene er blitt bedre! 🙂 Jeg har fremdeles det samme kameraet men vi har blitt flinkere til å finne nye måter å bruke det på. Nye kameravinkler, poseringer og alt dette her 🙂 Men jeg håper selvfølgelig å bli enda bedre med tiden 😀

    15. ~Lin: Nei så hyggelig 😀 Haha, hadde aldri trodd at så mange faktisk likte dette svaneantrekket. Jonas ville jo gå og dø da jeg spurte om han skulle være med meg på shopping i denne svanegenseren. Hehe!

    16. åååh jeg husker alle disse antrekkene fra i fjor! Husker at jeg elsket det nederste der, noe jeg forsåvidt gjør nå også 😀

    17. WOW. hver gang jeg går innpå bloggen din, så er det bare WOW som dukker opp i hodet mitt!! Det kan gå 2-3 dager mellom hver gang jeg klikker meg innpå blogger, og de fleste tar vel 5 minutter, for det er bare et lite innlegg siden sist. Så klikker jeg inn her (sparer alltid det beste til sist, hihi) så kan jeg sitte i en halv time, om ikke mer, og bare lese og lese og se masse bilder, for her er det alltid masse oppdateringer! JEG ELSKER DET, og jeg elsker deg og bloggen din, OG ikke minst stilen din! Tusentakk for at du gjør kjedelige dager interessante og bare WOOOW!

    18. Jeg tror jeg har postet denne kommentaren 2 ganger nå… Men jeg vet ikke om den andre kom igjennom?! Så jeg bare sier det en gang til;) Du er en helt rå blogger og du er kjempe pen! Og jeg lurte på om du har noen tips til meg for jeg og en venninne skal ordne en blogg❤️👌 Så det gleder jeg meg til, men jeg lurte om du har noen tips om hva man kan skrive om og hvordan man får faste lesere, eller lesere i det hele tatt? Håper du svarer ❤️❤️

    19. Heia:)
      Du hører sikkert dette ofte, men du har helt rå stil og digger bildene dine. Det er drit kult at du er så flink til å legge ut outfitt bilder, mye inspirasjon å få fra deg! Utrolig bra av deg at du heller ikke har så sykt mange merkeklær og sånn! Du liksom viser at man kan kle seg skikkelig kult og bra uten å bruke Acne, Marc Jacobs og masse andre ting!!!:P bra forbildet:)

    20. Bloggen din er virkelig den mest inspirerende det går an å lese. Fikk nesten lyst å lage blogg selv! Stå på videre, du har virkelig en unik stil og en utstråling som misunner de fleste:-)!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg