Starter uken med et gledeshyl

 

Først må jeg si at det var utrolig gøy å lese at alle som prøvde ut cookieoppskriften i går fikk den til! Det er ingenting som gleder meg mer enn å høre at dere får vellykkede resultat. Ellers vil jeg starte mandagsmorgenen med et HIPPHURRA brøl! Ja, rett og slett. -Og av mange grunner! Nr 1: Charlie Hunnam har trukket seg fra rollen som Christian Grey pga mangel på tid. Jeg mener ikke å være slem men der fikk jeg et ørlite håp om at Matt Bomer tar over rollen. Nr 2: Det er kun en uke igjen til jeg reiser mot den andre siden av kloden. Nr 3: Jeg har blitt sprek. Jeg har allerede vært ute og løpt, og spist en nydelig frokost bestående av salat, avokado, cherrytomater og fetaost. Åh, gjett om det føles skjønt. Jeg har ingen planer om å følge et kosthold eller spise salat til frokost hver dag fremover, men det var det som fristet i dag! Løperutinen skal jeg derimot beholde. Jeg er lei av å trenge så forferdelig mye søvn for å ikke kjenne meg trøtt og sliten om kveldene. En litt sunnere hverdag tror jeg kan hjelpe på energinivået!

 

Nå drar jeg snart på jobb, men først vil jeg ønske dere en happy monday!
Hvem tror dere tar over rollen som Christian Grey? Matt Bomer, Matt bomer!!

36 kommentarer
    1. Marthe you know I love you,men hallo oppegående jente som du er nå må eg bare le litt av deg eller med deg helst 🙂
      Charlie Hunnam han trakk jo seg fordi han ikkje orket alt presset fra fans og alle rundt som krevet at han skulle BLI Christian Grey.
      Han er jo skuespiller og ikkje en karakter i en bok og han kjente jo ikkje til boken engang da han sa ja. pga hysteriet rundt ham måtte han få bodyguard.
      Er i grunnen ganske sykt at det er krig i verden og folk sulter og så skal man plage en stakkars fyr fordi man ikkje syns han ligner på et bilde man har i hodet av en FANTASI mann som faktisk IKKJE engang fiinnes i real life. 😛
      Folk er og blir crazy.
      Nei han vil nok helst ha sitt liv tilbake:) Ønsker han lykke til med sine nye planer 🙂
      Nå har eg ingen planer om å se filmen,men man vet aldri -kan være eg bare MÅ etter alt dette styret 🙂
      Syns alikevel at det mest hysterisk morsomme her er alle kvinners våte drøm er da altså Matt Bomer som faktisk er er en mann som er lykkelig gift med annen mann!!!
      Bare bekrefter det vi allerede vet -alle kvinner ønsker seg noe de ikkje kan få.
      ha en strålende dag selv Marthe <3

    2. Hørtes ut som en deilig morgen ja! 🙂 Du er flink!
      Jeg ble superglad da jeg hørte nyheten om at Charlie hadde gitt opp rollen som Christian <3 <3
      Jeg også krysser fingrene for Matt Bomer, og jeg bryr meg ingenting om at han er homofil! De som bryr seg om det, har tydligvis ikke sett Magic Mike, hehe 🙂
      Henry Cavill er også høyt på lista for meg! Vi får krysse fingrene nå! Ååå, jeg er så spent på hvem det blir! Hehe

    3. Hei søte 🙂
      Er det bare jeg som er litt blind, har lett igjennom etter den 15% koden gjennom bloggen din, men finner den ikke. ble innlegget aldri lagt ut igjen, etter at du fjernet det?

    4. Jeg har ikke lest bøkene, men har vell som de fleste andre fått med meg ca hva de handler om. Elsker Matt Bomer i White Collar, og han virker perfekt for rollen. Han er skremmende attraktiv!

    5. Åhhh som jeg håper på Matt Bomer!! Haha han er jo bare sååå hot, og passer perfekt til rollen. Jeg elsker å sitte å se på white collar og sikle etter han i flere timer. At han er homofil har ingenting å si, i mitt hode prøver jeg bare å fortrenge det. Haha, har ent lite håp om at han en dag skal bli min! Matt bomer ER Christian Grey!

    6. Personlig ble jeg drit skuffet når Charlie Hunnam trakk seg fra filmen! Så latterlig at “alle” klager over at han ikke er mørk, han har skjegg, han har langt hår osv osv.. Hallo! Det finnes saks, barbermaskin og hårfarge :p Ytterst få skuespillere som får en filmrolle som ser kliss lik ut som karakteren han/hun skal spille!
      Dessuten har Matt Bomer, i følge hva regissøren sa i et intervju, aldri vært aktuell for filmen. Han har aldri vært et alternativ! Ryan Gosling ble spurt først, men takket nei. Så var det en annen som jeg ikke husker navnet på som prøvde, men klarte ikke å “connecte” med karakteren. Så Charlie! Som hadde gjort en perfekt Mr. Grey.
      Nå er det bare å vente å se hvem som får rollen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg