Date på Slakter Sørensen

 
 

Åå, gårsdagen skal jeg leve lenge på! Det ble en svært så vellykket date. Vi har ikke hatt en så romantisk middag på lenge! Den indiske restauranten som vi egentlig skulle på var stappfull, men heldigvis har vi ikke bare en god restaurant i sør! Indisk får vi teste en annen gang. Vi dro på Slakter Sørensen og bestilte hver vår nydelige biff. Jeg indrefilèt med kremet soppstuing og fløtepoteter, Jonas en diger ytrefilèt som bare smeltet på tungen. Det gjorde forsåvidt min også. For en nydelig middag! Vi var så mette etterpå at det bare var så vidt vi klarte å be om regningen. Tror dere ikke restaurantsjefen da kommer bort og spør om vi vil ha en av deres nydelige desserter på huset? Herlighet, hvem takker nei til sånt? Hah, ikke jeg! Foråsidetsånn… Vi trillet hjem.

Jonas tok bilen med seg på jobb klokken 09.00 i dag tidlig og der blir han helt til 21.00 i kveld. Derfor tenkte jeg å pønske ut en cookieoppskrift som ikke behøver flere ingredienser enn de jeg allerede har i hus. Jeg får besøk av bestis i kveld og vil gjerne servere nybakte cookies! Kanskje vi til og med får en bloggoppskrift ut av dem? Let us pray!

 
 

SÅ hyggelig å se at det allerede har tikket inn mange fine spørsmål!
Det var visst på høy tid med en ny spørsmålsrunde nå.

16 kommentarer

Siste innlegg