Antrekk – 111013

 

God kveld! Da var kjæresteparet endelig hjemme igjen etter en VANVITTIG dag på jobb. Herlighet. Det var ihvertfall ville tilstander på Vero Moda i dag! Kjempegøy. Håper ikke dere har lagt dere riktig enda, for nå kommer antrekksbildene for dagen! Jeg stjal enda en av Jonas sine skjorter i dag jeg. Jeg har gått så mye i Jonas sitt tøy de siste ukene at man nesten skulle tro jeg ikke hadde klær selv.  

Marthe: Jeg måtte låne noe av deg i dag.
Jonas: Virkelig? Fant du ingenting i ditt eget skap?
Marthe: Nei. Ta det som et kompliment!

 


Sko fra Nelly, Bukse fra New Yorker, Jonas sin skjorte fra Volt, Belte fra Gina Tricot

 

Det var så god stemning under dagens lille shoot at jeg bare må fortelle dere om den. Varm sol. Null vind, og en svært usjenert svaneflokk. Hadde det ikke vært for at vi begge hadde jobb å dra til så tror jeg bare at jeg ville blitt igjen her. Kunne stirret på svanene hele dagen. De kom nesten helt bort til oss, spiste, og solte seg på gresset. Aldri sett en så munter svaneflokk! (Ja det var magisk).

Fikk dere en fin start på helgen eller?
Nå skal jeg ta igjen alt av kommentarsvaring!

23 kommentarer

Siste innlegg