My two favorite dresses

Dere husker kanskje da jeg fortalte at batteriet på bilen døde for en stund siden? Vi sto stucked i ingenmannsland og måtte ringe falken for å få start på den igjen.. I dag skjedde det igjen! Jonas ringte meg for en time siden og sa at han enda en gang hadde kontaktet falken for hjelp. Huff, nå MÅ vi få byttet batteri på den bilen. Litt pinlig å ringe falken en tredje gang på en måned. Hehe!

Den hektiske fredagen min ble derfor ikke så hektisk likevel. Jeg ble sittende fast hjemme, men det var kanskje like greit. Jeg tenkte faktisk jeg kunne vise dere mine to favorittkjoler mens jeg venter på at en frustrert godgutt skal komme hjem. Eller dette er ihvertfall mine to finkjole-favoritter! Perfekt for bryllup eller en litt finere fest. Bare synd at man så sjeldent får tatt i bruk denne type kjoler. Hvor ofte blir man invitert i bryllup foreksempel? Jeg har bare vært i et bryllup i hele mitt liv jeg, og da var jeg brudepike. Hah, du verden. Der tror jeg jammen at jeg fant noe dere ikke visste om meg. Jeg har vært brudepike! Det er riktignok over 15 år siden, men det skal jeg jammen finne et bilde av til bloggen. Jeg var virkelig sjarmerende med min oransje kjole og kraftige bollekinn <3

 

 

Begge kjolene er kjøpt i thailand for nesten ingenting. Er de ikke lekre? Venter på bryllupsinvitasjon(!)

 

Ser man det! Der kom Jonas inn døren gitt. Hurra!
Vi knipser antrekksbilder på vei til jobb så dette får dere i kveld! 

                  Alt av kommentarer som tikker inn vil også bli besvart i kveld.

55 kommentarer

Siste innlegg