Er det helg igjen?

 
 

God morgen, og GOD HELG! Herlighet så fort denne uken skulle gå da. Var det ikke akkurat mandag? Tiden flyr når man har det gøy. Jeg har en litt hektisk fredag forann meg med både ærend, bloggarbeid og Vero Moda jobbing, men jeg skal selvfølgelig oppdatere dere så godt jeg kan! Det skal smake godt med helg til tross for at uken har gått fryktelig fort. Jeg har vel egentlig ikke helg før i morgen kveld etter min siste jobbvakt, men da drar Jonas og jeg ut for å spise på byens beste indiske restaurant. Åh, som jeg gleder meg!

Det står forresten veldig bra til med den nye sofaen. Hehe, vi har utrolig nok ikke sølt i den enda så foreløpig er den like hvit som for to uker siden! Det er nesten ikke til å tro ettersom vi ikke har vært så flinke til å dekke den med tepper til hverdags. Kanskje det ikke er nødvendig likevel? *Bankibordet* Nei, jeg får vel hive meg rundt og starte på ærend nummer en så jeg rekker alt!

Håper dere har fått en fin start på helgen så langt. Husk å nyte fredagen!

19 kommentarer
    1. Du er utrolig pen Marthe og har en fantastisk inspirerende blogg, du har virkelig drømmekroppen også, men spiser du virkelig så lite for å holde kroppen din fin? 2 knekkebrød er ikke akkurat veldig mye mat …eller slanker du deg eller noe siden Jonas spiser brød og du sitter der med 2 knekkebrød ? Bare lurer rett og slett på om det er alt du spiser for å ha den flotte kroppen?

    2. kan du lage en video, eller et eller annet der man kan høre stemmen din? har du dialekt? kan du lage en sminke video? kan du ha spørsmålsrunde om hva som helst?;D

    3. Hella: Jeg tenkte å kjøre i gang en spørsmålsrunde i morgen jeg! Har du noe ønske til tema eller vil du bare ha om hva som helst? 🙂 Jeg har dessverre ikke videokamera om dagen så jeg får ikke laget noe videoblogg. Men jeg har noen gamle videoer ute under kategorien “videoblogg” i sidemargen til høyre her på bloggen. Der kan du høre stemmen min 🙂 Jeg snakker sørlandsk på videoene men jeg kan også bytte om til stavangersk om jeg vil det. 🙂

    4. Ada: Hehe, hjelp! Jeg blir nesten nervøs av å lese dette. Håper ikke hele Norge analyserer frokosten min. Neida, jeg spiser knekkebrød fordi jeg har fått en greie for det etter å ha vært på besøk hos Annika hvor jeg fikk det til frokost hver morgen. Jeg fant ut at det i grunn er veldig godt. Og 2 knekkebrød holder i massevis for meg. Jeg blir mett til lunsj i hvert fall! 🙂 Jeg spiser bare loff hvis jeg skal ha brød og det er jo ikke akkurat supersunt 🙂

    5. Hei! Må si jeg følger med bloggen din med stor iver, og finner mange tips både i forhold til nye oppskrifter, make-up, hår, antrekk/interiør og bilder.
      Det jeg lurer på er… Hvor er den fantastiske buksen du har på deg på dette innlegget fra, og den hvit/svarte skjorten? *musthave*
      Ha en fantastisk mandag! Hilsen i fra make-up artisten og hobbyfotografen fra nord 😉

    6. Sunniva Karlsen: Åh så¨hyggelig å høre Sunniva! 😀 Denne buksen er fra New Yorker. Jeg kjøpte den for sikkert tre år siden i Praha så den begynner å bli rimelig slitt, men jeg eelsker den. Den sitter enda som et skudd og passer jo til alt! 🙂 Håper de får noe lignende inn igjen på New Yorker for da kjøper jeg meg tre nye! Hehe. Ønsker deg en super mandag selv! 🙂

    7. Den var fantastisk fin! Elskeer glitter og stas ;D Hehe, den ser jeg veldig godt!
      Som regel er det slik… “Denne kjøpte jeg for 4 år siden. I Thailand.” Hurraa, da har jeg veldig gode muligheter for å få tak i den jeg også! ;D Dog, i noen tilfeller er man heldig. Ah! Du har kjøpt den i går og i tillegg i nærheten? Jess!
      Hvor har du kjøpt den hvit/svarte skjorten? Har leitet meg i gjennom utallige sider, uten hell 🙂 Takk Marthe! 🙂

    8. Sunniva Karlsen: Nå er du heldig Sunniva! 😀 Hehe, den hvit og sorte skjorten er fra Vero Moda og den er splitter ny. Hehe! Vi fikk den inn i forrige uke på sørlandssenteret og har mange igjen enda så jeg regner med at de fleste butikker enda har den inne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg