Jeg har reisefeber!

Denne morgenen har jeg ikke fått gjort noe som helst fornuftig. Jeg har reisefeber og har bare sittet og bladd meg gjennom tusenvis av bilder fra mine tidligere reiser. Jeg fikk flybilletten til Singapore tilsendt på mail i dag tidlig skjønner dere.. Kan tiden gå litt raskere?

Jeg føler meg så vanvittig heldig som har fått oppleve alle disse fantastiske stedene. Det er fremdeles utallige land som skriker etter å bli besøkt, men jeg har hele livet forann meg! Afrika er definitivt min store favoritt. Jeg har virkelig elsket alle landene jeg har besøkt både i nord og i sør. Det er bare synd at det skal være så mye uro i Egypt for tiden. Hadde det ikke vært for konflikter så ville jeg vel kjøpt meg hus i Egypt før jeg kjøpte meg et i Norge. Thailand er også magisk både i sør og i nord, og Mexico.. Jeg tror aldri jeg har vært på et sted med så hvit sand og så blått hav. Hvis Jonas får ta ut 2 uker av ferien sin i mars 2014 så er det hit vi reiser. Jeg kan ikke tenke meg noe mer romantisk! Nei.. Nå ser jeg helst at de neste 13 dagene går unna i en fei, for jeg vil ut og oppleve verden!

Det er ikke sunt å bla seg gjennom gamle feriebilder..
Hva er deres drømmedestinasjon? Har dere et favorittland?

37 kommentarer
    1. Signe: Åh, ikke jeg heller. Det er så mye og se og oppleve her. Noe helt annet enn Spania, Hellas og Tyrkia. Det er flotte land det også, men man blir lei til slutt. Det gjør i hvert fall jeg! 🙂 Tusen takk Signe! Gleder meg til å blogge fra varmen igjen. <3

    2. Du er så heldig som har fått reist så utrolig mye rundt i verden! Vil oppleve verden jeg også! Men har bare vært i Sverige, Danmark og Portugal så langt. 🙂

    3. Du er alltid flink å svare på kommentarer 🙂
      Jeg lurer på hvorfor du aldri er eller nevner moren din på bloggen? Du nevner jo svigers og besteforeldre hver gang du er med de 🙂

    4. Søte Marthe det er bare når livet er fælt eller man ahr sykdom eller slike ting man ønsker at tiden går fortere sånn at ting blir bedre.
      Når man er sunn og frisk og elsker livet og opplever med hele seg så bør man ikkje ønske at dagene går fort. Ingen aner når tiden vår er omme så nyt hele tiden vi har er det lureste 😀
      ER jo mye gøy som skjer på de neste dagene også. DYI matoppskrifter, jobbing, fine lesere, vakker vær,god mat,outfist,kanskje en tur til Cathrine eller kino eller fine dager med Jonas.
      Masse lykke å glede mens du teller ned til avreise 🙂

    5. min drømmedestinisjon må være mexico, cuba og bali! Har så lyst til å reise der!
      Sør-Afrika må være min favoritt! Reiser der minst 2 ganger i året 🙂

    6. Har bare vært på Kreta og i Israel som er typiske “syden” land, og da var helt klart Israel favoritt stedet. Helt fantastisk nydelig overalt der nede. Har vært en del andre steder da, som Paris, London osv. Teller ned til April for da skal jentegjengen til Budapest 🙂

    7. Du er så sykt heldig som har fått opplevd så utrolig mange flotte plasser allerede! Skulle virkelig gjort det samme, men med skole og bare stipend er ikke det så lett.. Men som du skirver har hele livet forran meg. Håper virkelig du får en kjempe fin tur når du reiser om bare 13 korte dager! 😀

    8. Singapore er verdens fineste sted! Jeg bodde der selv i et år, og gikk på skole der osv. Du burde virkelig glede deg!:):)

    9. Cuba!! Reiste dit i fjord sommer. Vil anbefale deg det på det sterkeste før det “moderniseres” for fullt der. Ønsker du hvit potetmel sand og krystallklart vann, burde du prøve ut Cuba! Kan anbefale Varadero 🙂 Samt en liten tur til Havanna også =) (Sigar og Rom fabrikker)

    10. Elsker bloggen din! Du blogger bra, fine bilder, og alt er veldig inspirerende!
      God tur og kos deg masse i Singapore når den tid kommer!
      Du har så god kontakt med dine lesere! Du er flink å svare på mail, kommentarer, tar bilder med leserne osv, og det gjør deg så spesiell som blogger i motsetning til mange andre bloggere. Stå på videre, Marthe!

    11. Min drømmedestinasjon er faktisk Singapore, så jeg misunner deg grønt for at du reiser snart! Men er utrolig glad på dine vegne at du får oppleve så mye fint! Du får begynne å ta med deg en leser hver gang, hehe☺️

    12. Når du reiser til Singapore, burde du reise innom vannparken med rosa delfiner! Var der når eg var liten, utrulig artig å sjå! 🙂 Berre søk det opp på google 😉

    13. Wææ, det første bildet!! Hvordan fikk du det til? Er det ekte? Haha sorry, men det så skummelt ut! 😛

    14. Hei hvor er du på det første bilde?? Ser helt sjukt ut hehe så kult men det ser ut som Du er på vei ned fossen.livsfarlig plass hvis man er litt lei seg:-p

    15. Åå heldig! Mitt drømme reisemål må bli Korea, er kjempe interessert i kulturen, språket og landet så om 2 år går nok turen dit 🙂
      Men først blir det tur til Sri Lanka og Maldivene neste år! Åå vi er så heldige som får reise 🙂

    16. Jeg har ikke en gang vært utenfor Norge.. Ikke en gang i Sverige og Danmark. Det er så utrolig mange steder jeg har lyst til å se. Gjerne Egypt og Afrika som du allerede har vært i. Og jeg vil til storbyer som New York, San Franscisco, London og alle disse stedene<3 For en drøm!

    17. Åå, du gir meg reisefeber også! Hihi 🙂
      Min drømmetur er en 3-4 ukers tur til USA der jeg besøker alle drømmestedene mine: Nashville først og fremst (country-jente her), New York, California, Hollywood, San Fransisco, Las Vegas.. Uff, jeg kan fortsette i evigheter! Håper på denne turen når jeg ferdig med bacheloren min om 2 år <3
      Håper du får en super tur til Singapore, og at ventetiden ikke blir altfor lang! 🙂

    18. Jeg er utrolig glad i Spania (og Mallorca), men det har nok noe med at jeg har vokst opp med å reise dit flere ganger i året! Jeg liker så godt været, kulturen, språket og de byene jeg har vært i 🙂 Ellers syns jeg Mexico, Maldivene og Seychellene ser ut som paradis på jord 🙂 Egypt likte jeg faktisk ikke så godt, jeg har vært i Hurghada, og følte jeg bare ble plaget hele ferien av de ansatte på hotellet.. Bortsett fra det var det veldig fint der, men egypterne ødelegger litt syns jeg dessverre.

    19. Herlighet så heldig du er! Man kan jo ikke annet enn å være misunnelig på deg! 😛 hehe Er sååå mange steder jeg har lyst til å dra til, men bortsett fra at jeg nå bor i Nord Irland har jeg ikke vært i andre land enn skandinavia :p

    20. Så mange fantastiske steder du har vært! Jeg og kjæresten min reiser til Mexico i januar, og jeg gleder meg såå! Jeg prøvde å kikke i arkivet ditt fra Mexicoturen din, men ingen av bildene vises. Er det noe du kan ordne? Har så lyst til å se 🙂

    21. Charlotte K.: Heisann! Det skyldes at bildeopplastningen i blogg.no ikke fungerte da jeg var i Mexico i fjor. Da måtte jeg laste opp bildene på facebook i stedet og så kopiere dem inn i innleggene. Da forsvant alle bildene etter en liten periode. Kjempekjedelig! For å få dem inn igjen så må jeg laste alt opp om igjen og det blir en litt for stor jobb. Men du kan legge meg til på facebook og se flesteparten av bildene fra Mexico fra et av albumene mine der. Jeg godkjenner lesere 🙂

    22. For noen fantastiske bilder! Skjønner veldig godt hvorfor du har reisefeber ja 🙂 Mitt drømmedestinasjon må nok være Maldivene eller Mexico! Men jeg og kjæresten prater på å kanskje reise til Mexico til sommeren, så håper det går! Fantastiske steder begge to!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg