Forberedelser til girlsnight – Check!

 
 

Bringebær på pinne.. Banan dyppet i smeltet freia melkesjokolade.. Frukt på spyd.. Høres det ikke deilig ut? Alt skal nå være oppkuttet og klart til jentekvelden vår! Pizzadeigen er også laget og står nå til heving. Jeg skal møte Kristinemor på butikken om en liten halvtime og kjøpe de aller siste ingrediensene til hjemmelaget pizza. SOM vi skal kose oss i kveld. Jeg er redd jeg har laget en helt latterlig mengde mat til oss, men det er vel bedre med for mye enn for lite? Eller hva? Det ville ha vært synd å la gjesten sulte.

Er det forresten noen som har fulgt med på Kjærlighetsredet? Det splitter nye programmet som går på tv 3 om kveldene? Det har blitt totalslaktet av avisene, men jeg finner det meget underholdende jeg! Det er så typisk meg å bli fullstendig avhengig av de mest meningsløse tvprogrammer. Det har vært to relativt tåpelige episoder og jeg står nærmest og tripper fordi jeg gleder meg sånn til å se den neste. -Og farmen! Herlighet, farmen har jo også begynt igjen. Det er jeg vel ikke alene om å like?

 

Noen skal bli mette! Det er ihvertfall helt sikkert.
Ønsker dere alle sammen en superfin onsdagskveld!

27 kommentarer
    1. Liker hverken farmen eller de fleste realityseriene-unntatt Project Runway og litt sånn *med mening*
      Altså ikkje sånn sex i boblebadet med venninnen til broren til faren til naboen eller noe sånn. Og Robinson og sult oss ihjel mens vi gjør dumme ting på en øde øy, eller la alle med høydeskrekk komme til meg -hilsen 71 grader nord haha
      MEN eg kommer gjerne på middag Marthe!
      <3 kose dere

    2. Du burde seriøst få deg instagram frøken!!! 😉 så mye inspirasjon på bloggen din!! Jeg liker nemlig å samle inspirasjonskildene mine på ett sted, bildene jeg liker på insta 🙂 så hadde likt om det kom en konto fra deg og 🙂

    3. Kan du ikke få ordnet rabattkoden snart? Er redd de skal bli utsolgt for jakken jeg skal kjøpe, vil ikke vente på rabatten hvis det tar så lang tid 🙁

    4. Nå syns jeg du var slem, Marthe! Hahah, huff.. Får helt vann i munnen av dette, får nesten lyst til å reise ned på butikken og handle inn sjokolade og frukt selv, haha 🙂 Håper dere har kost dere masse ikveld da!
      Jeg ser på kjærlighetsredet ja, haha! Syns hele programmet virker kleint, men av en eller annen grunn så liker jeg det!

    5. Du er så utrolig flink til å lage mat! ser kjempegodt ut:) er en stor fan av bloggen din, og elsker stilen din! du er best;-)

    6. God aften!!!! Har du det bra? Før jeg sier noe annet at denna siden er den stiligste nettsiden på heile denne siden, ingen løgn! Jeg beklager at jeg ikkje har skrevet komentarer tidligere men noen ganger så er man børe littegrann utslitt så ender man opp med å la være. Etter min mening er det nemlig latterlig mange dumme sender inn komentarer. Jeg har selv fått frekkje komenterer da jeg hadde side. Det var veldig ubehagelig. Jeg håpper veldig at du ike får noen freke kommenterer og at du får hundre ganger flere fine komentarer. Da jeg ikke lenger har nettside tykjet jeg å bare poste en lenkje til en konkurranse som jeg nettopp har meldt meg påsignert opp påblitt med pådeltatt på. Premien er et gave kort. Jeg håper veldig at jeg vinnner, men flaks så håper jeg at du skal! Det hadde vært kjekt om du deltok!

    7. Katrine: Ja, jeg må visst slutte med dette! Hehe 😀 Vi hadde en suuperhyggelig kveld med tvtitting og masse skravling. Håper du koste deg selv! 🙂 Kjærlighetsredet er jo bare kjempekleint, en av en eller annen grunn så finner jeg slike programmer underholdende. Hehe, akkurat som paradise hotel. <3

    8. ingrid: Ja det kommer så fort jeg har skaffet meg iphone, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe meg ny telefon før abbonomentet på min gamle er gått ut. Jeg kjøpte den 1 desember så 1 desember kan du notere ned at marthe får instagram. Hehe! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg