Todays hair – Half up style

 

Jeg ble så lei av forrige ukes “alt håret på den ene siden” frisyre at jeg i dag fikk lyst til å prøve meg på noe nytt. Hun som laget videoen til denne frisyren på youtube fikk den riktignok ganske mye finere enn det jeg gjorde, men hallo i luken. Dette var mitt første forsøk! Dere må gjerne se videoen med full fremgangsmåte HER. Jeg har selvfølgelig gjort mine tvister med innsatt extentions og krøllet hår, men bortsett fra det så har jeg fulgt videoen til punkt og prikke. Kanskje dere også finner videoen inspirerende?

Nå drar jeg til Cathrine’s Clinique for å treffe lekkerbisken som jobber der. Jeg skal hjelpe henne med å henge opp flyers før vi spiser en liten matbit sammen. Så er det rett hjem og handle inn ingredienser til kveldens middag. Jeg får nemlig venninnebesøk i kveld, og det skal bli så fint. Kristinemor skal få servert hjemmelaget pizza og MASSE deilig fingersnacks. Jeg har ikke sett henne på (uten overdrivelse) et år! Dere husker kanskje da vi var i Rhodos sammen i fjor sommer? Vel, vi har ikke truffet hverandre siden i fjor høst og vi er liksom naboer.. Likevel kaller jeg henne bestevenn. Vi har jo kjent hverandre i hele evigheten og når vi sees igjen er alt som før.

 

Krøllstaven min ser slik ut, og den får dere kjøpt HER
Det er den jeg omtrent alltid bruker. Den er veldig god!

20 kommentarer

Siste innlegg