Event på Oslo City

 
 

God morgen skjønne! Jeg var som sagt på Oslo City i går ettermiddag/kveld for et superhyggelig bloggevent. Vi var totalt seks bloggere som fikk utdelt hver vår goodiebag, sushi, drikke og litt snacks! Inni goodiebagen befant det seg et gavekort på Oslo City til en verdi av 1500 kroner. Dette måtte brukes på dagen, og det tror jeg de aller fleste klarte også! Hehe. Mellom all shoppingen ble noen av oss sendt til frisør for stelling av hår, mens andre ble sminket av Body Shop. Annika og jeg dro sammen til sminking før jeg tvang henne til å smake på den gode og milde sushien. Jammen likte hun det også! En fotograf var også til stedet for å knipse litt stemningsbilder av gjengen. Disse bildene vil jeg få tilsendt litt senere, så kanskje dukker det opp enda et innlegg med litt flere bilder?

 

Jeg beklager så mye til dere som så gjerne ville handle på 15% hos Nelly i går, men som ikke fikk det til. Jeg vet ikke hvorfor rabattkoden ikke fungerte, men jeg tar bort innlegget til jeg har fått svar fra Nelly og en ny rabattkode som fungerer. Dere som ventet med å handle i går, skal selvfølgelig få rabattene deres! Jeg gir dere beskjed så fort jeg vet noe mer om den saken.

 

Tusen takk til Oslo City som stelte så fint i stand til oss!
Så håper jeg dere fikk en fin mandagskveld selv?  

24 kommentarer

Siste innlegg