Ny header og nytt design

Hurra! Jeg er så fornøyd nå. Åh, himmel og hav. Headeren ble høstlig, men samtidig lys og fin, og jeg ELSKER det nye designet! Dere har kanskje lagt merke til at bildene i de tre siste innleggene er blitt større? Jeg kommer fremover til å ha alle bildene mine i 900 pixler i stede for 700. Det tror jeg blir veldig bra! Alle mine favorittbloggere har store, fine bilder på bloggene sine, og nå har endelig jeg fått det også. Det vil kanskje bli uvandt for noen av dere i begynnelsen, men jeg håper og tror dere vil like det til slutt.

Det er selvfølgelig min godeste Annika som har stått for alle forandringene. Er hun ikke flink? Annika har fremdeles bloggen sin www.annikama.blogg.no, men ettersom hun ikke lengre blogger på den tror jeg hun ville satt stor pris på om dere ville følge henne på instagram. @Annikamalvheim heter hun der! Nå er vi begge spente på hva dere lesere synes. *Krysser fingrene*

Tusen millioner takk for hjelpen kjære Annika!
Nå er jeg spent! Hva synes dere om forandringen?

58 kommentarer
    1. Hei Marthe! Ååå, headeren ble jo så BRA! Også høstlig ja, nydelig! Fint med de rødlige bladene på treet bak deg til venstre, også har du på deg rødlig leppestift! Du ser jo helt NYDELIG ut som alltid! Utrolig fin du er med krølla hår og når du har lagt det på en side! 🙂 Ha en superflott mandag! Klem <3

    2. Jeg har alltid ligt bloggen din, å har følgt den siden du startet. Jeg har også lest andre blogger, men har sluttet fordi det blir alt for forvirrenes å se på de store bildene, så du ikke klarer få med heleheten i, fordi de blir for store. Derfor likte jeg ikke dette, ettersom det ikke går an å få med seg hele bilde uten at du studerer det fra den ene siden og over til neste, om du forstår?
      Ja, det er fint med store bilder, men jeg syntes at dette ble for mye. Jeg har likt bloggen din litt av den grun av bildene dine var i rett størrelse. Derfår håber jeg at du kan gå tilbake til det gamle.. Eller så må jeg rett å slett slutte å lese bloggen din, fordi det ikke går an å få med seg bildene uden å studere de grundig…

    3. Alina: Heisann! Du kan zoome skjermbildet inn og ut så mye du vil så hvis du synes bildene er for store er det bare å zoome ut så de blir mindre. 🙂 Det er nesten ingen toppbloggere som har små bilder på bloggene sine i dag. 🙂

    4. det ble utrolig flott! Du har all grunn til å være superfornøyd 🙂 Annika er jo kjempeflink 😀
      … må bare nevne for deg, hvor utrolig vakker du var på headeren din! ah, nydelig, Marthe!

    5. Har fulgt bloggen din lenge, men tror aldri jeg har kommentert …
      Vil bare si at den nye headeren er etter min mening den fineste du noen gang har hatt 🙂 Veldig enkel og fin, og pent bilde 🙂 Det eneste jeg har å utsette på den er at jeg kunne ønsket meg litt mer luft over hodet ditt i bildet, men det er en bagatell 🙂

    6. Men du fortjener og høre det Marthe! Du er en så DYKTIG blogger, og jeg har nå fulgt deg i 1 års tid! Du skuffer liksom ALDRI! Keep up the good work! (også synes jeg det er så utrolig koselig at du kommenterer tilbake på det jeg og andre skriver! 🙂 Flott!).
      Takk takk, mandagen her kommer til og gå i ett fra nå kl 12, så bare og henge i! Klem<3

    7. Ble utrolig fint! 😀 det er som du selv sier, høstlig men lyst og fint <3 Du kan virkelig være fornøyd. Liker også veldig godt at du har store bilder. Mye gøyere, og ikke minst finere.
      Kanksje litt sent.. men hils til din flotte vennine, og ønske henne lykke til videre!! Litt av en butikk hun har greid å starte!

    8. Syns det ble STILIG! Men hadde vært enda bedre hvis innleggene kom i midten, og ikke til venstre på siden. Hvis du skjønte:-) men pytt pytt

    9. Turid: Tusen takk Turid. 🙂 Jeg liker ikke å endre på designet ettersom jeg er så redd for at noe skal gå galt, men denne gang ble jeg superfornøyd!

      Det skal jeg gjøre! 😀

    10. Hanne: Wee! Tusen tusen takk Hanne. Jeg blir så glad når dere liker forandringene like godt som meg. Hehe! Takk for de fine tilbakemeldingene dere legger igjen! 🙂

    11. Karen: Tusen takk for tilbakemeldingen Karen! Det var veldig veldig hyggelig å høre 🙂 Bildet har egentlig litt mer luft over bildet, men vi måtte kutte det litt for å få headeren litt mindre. Den ville bli gigantisk hvis ikke, men jeg er helt enig med deg i at det absolutt er finest med litt “luft” over 🙂

    12. Liker forandringen veldig godt!:-) Men jeg lurte på en ting. Kunne du lagt ut et innlegg av hvordan håret ditt har vært fra du startet bloggen til nå? Du har hatt veldig mange fine farger, men er veldig tungvindt å lete igjennom alle innleggene dine for å finne de forskjellige fargene du har hatt.

    13. Julie Wærdal: Såå bra Julie! 🙂 Ja det kan jeg absolutt gjøre. Det tror jeg vil bli et morsomt innlegg! Jeg skal se hva jeg får til i nærmeste fremtid. 🙂

    14. bloggen din laster utrolig treigt nå 🙁 headeren har jeg ikke sett en gang for bildet kommer ikke opp… bruker jo google chrome som er en bra og rask nettleser…

    15. Veldig flott header og fin blogg layout,men eg må minimere siden litt fordi ellers får eg ikkje opp menyen til høyre i bildet.
      Sliter litt med det samme hos kristina noen ganger. Hennes blogg er sånn at du må scrolle fra side til side for å lese hele setningen. Og eg har pc med stor skjerm så er ikkje derfor.
      Venner oss nok til det.

    16. Veldig fint design, dette kan du ha en god stund! 🙂 Annika er jo døds flink! Et bitte lite tips bare.. “Marthe Borge” burde stå mitt på i headeren 🙂 da blir det perfekt! 🙂

    17. Nydelig header, Marthe 🙂 Skjønner godt hvorfor mange tror du og Cathrine er søstre. Dere er jo prikk likens…nesten hvertfall… 😀
      Og designet var kjempefint! 😀 Enkelt og oversiktlig, akkurat som vi liker det – blogger eller leser 😀 Hihiii!!

    18. Det ble utrolig fint! Med en gang jeg klikket meg inn på bloggen så jeg det og det var absolutt en utrolig fiin høst-header 😀
      Likte den kjempe mye 🙂
      Digger bloggen din <3 Klemklem

    19. Utrolig, utrolig fint! 🙂 Nå er virkelig bloggen din heelt komplett 🙂 Den har alltid vært det da, men designet setter prikken over ien.

    20. Hei,eg lurte på om du kan lage ei eiga “gruppe” med matoppskrifter,slik ein kan finne dei lettare igjen, og at det blir meir oversiktlig både for oss og deg. Håper du får det til, eg har lyst og prøve mange av oppskriftene du legger ut.

    21. Hei, først vil jeg bare si at du er min favoritt blogger. Du blogger bra, ofte og om interessante ting. Koselig blogg.
      Jeg har jo også lyst til å lage blogg, og fortelle litt om meg og mine ting.
      Men for å få lesere trenger jeg fin og ryddig blogg. Derfor lurer jeg på om du kanskje kan ha en konkurranse, hvor du kan gi bort et blogg-design. Sprø ide, men jeg tror ikke jeg er den eneste som har lyst på et design fra deg!

    22. Det nye designet ble kjempefint! et lite minus er at overskriftene ble en del mindre, så jeg syns de ble litt for små, og dermed syntes de mindre. Bladde nettopp gjennom kategorien mat, og la nesten ikke merke til overskriftene. men ellers veldig bra! 😀

    23. Mari: De er ikke blitt mindre. Det var denne størrelsen alle innleggene på bloggen hadde før, men nå fremover vil alt være like stort som på de siste innleggene mine 🙂 Jeg får dessverre ikke gjort det gamle større ettersom jeg da må skrive alt om igjen. Det vil ta meg resten av livet. Hehe! 🙂

    24. Elsker det nye designet! Jeg synes det gikk mye kjappere å laste inn bloggen din nå, enn før. Før i tiden har det tatt ganske lang tid, men nå gikk det veldig kjapt! Kan også ha noe med at jeg akkurat kom til Spania og har annerledes internett her enn hjemme, men uansett, jeg elsker det 🙂

    25. så fin header, du er så flink med bloggen din! alltid kjekt å komme innom og lese alt fra oppskrifter og reiseguide til DIY’s og antrekk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg