En effektiv morgen!

For en fantastisk start på helgen! Jeg sto opp så tidlig som 07.00 for å kjøre Jonas på jobb, og deretter dro jeg fra den ene butikken til den andre for å handle inn på matingredienser. Jeg har nemlig akkurat laget hjemmelaget lasagne som Jonas og jeg skal steke og kose oss med til The Voice i kveld!

Som jeg koser meg med den matlagingen. Så fort jeg har hentet Jonas på jobb igjen så starter jeg på prosjekt – Baking. Hihi, i kveld skal vi være tidenes tvslaver med hjemmelaget lasagne og sjokoladecupcakes! Pakke kofferten må jeg vel også sørge for å få gjort. Jeg drar jo i morgen tidlig!

En kvart film har jeg også kost meg med denne fredagsmorgenen! Hehe, Jonas og jeg rakk ikke å se hele før leggetid i går kveld. Dermed så jeg slutten på filmen med litt pestosalat til frokost. Ingen dum idè skal jeg si dere! Oppskriften på lasagnen kommer litt senere. Jeg måtte selvfølgelig smake på både kjøtt og ostesaus underveis i kokkeleringen og jeg sier bare JUMMY! Jeg tror den blir himmelsk.

 

Nydelige Bella. Vi ønsker dere en DEILIG helg!
Oppskrift på hjemmelaget lasagne kommer senere.

27 kommentarer

Siste innlegg