Når drømmen føles litt for virkelig

Marthe: Jeg er skikkelig sint på deg i dag.
Jonas: Hvorfor det? Hva har jeg gjort?
Marthe: Jeg drømte at du var utro i natt..
Jonas: Men jeg var jo ikke det?
Marthe: Nei, men drømmen var veldig virkelig.

Har dere opplevd det noen gang? Det er jo helt latterlig, men jeg drømte faktisk at Jonas var utro, og drømmen var så virkelig at jeg har vært småsur på han i hele dag. Heldigvis for han så har jeg vært på jobb, så humøret har ikke gått ut over han.. Enda! Hehe, neida jeg skal ta meg sammen for denne kvelden skal bli F-A-N-T-A-S-T-I-S-K! Vi skal kose oss sånn i kveld. Jeg var ferdig på jobb klokken syv, og da var det bare å kjøre på butikken for å handle inn ingredienser til Jonas sin hjemmelagde pizza. Først blir det pizzaspising og så er det klart for filmkos med grønnsaker og dipp. Mmm! Blir ikke bedre enn det.

Jeg håper forresten ikke at jeg var den eneste i Kristiansand som fikk med meg solnedgangen i dag? Den var helt insane! Aldri sett en så fantastisk rosafarge på himmel før. Skulle ønske jeg hadde kamera med så jeg kunne fanget øyeblikket og rammet det inn på stueveggen.. <3

Den heldige vinneren av ECCO skoene ble Lin Satori.
GRATULERER! Du har fått en hyggelig mail!

39 kommentarer
    1. Hahaha, ja! Jeg sov over hos typen, og drømte at han var utro og at jeg “ferska” han, og jeg ble så syykt sint(blir alltid sint før jeg blir lei meg)! Var enda sint da jeg våknet! Måtte selvsagt vekke han og fortelle om dette forferdelige marerittet der han faktisk var utro med en hel fest, haha! Og da la han seg inntil meg med et trøtt tryne og fortalte selvsagt at det ikke kom til å skje <3

    2. Hahah, drømte noe lignende i natt, er så rart å våkne med den merkelige følelsen pga en drøm.. 🙂

    3. Åå, har drømt det samme. Det er helt forferdelig at en drøm kan føles så virkelig hvertfall når man drømmer slike ting. Måtte til og med spørre hun som han var ” utro ” med i drømmen om hun var interresert i han for å forsikre meg om at det ikke var sant.
      Men er en god følelse og vite at det var en drøm!
      Ha en fortsatt fin kveld videre dere to!

    4. Du er ikke alene om å drømme sånt! Har gjort det ett par ganger og det må være det verste som finnes. Og det går selvfølgelig ut over humøret når man våkner. Huff:)
      Den pizzaen så veldig god ut! 😀

    5. Drømte det samme, at vi var på en fest og at han skulle følge en jente som var skikkelig full til et sted hun kunne legge seg, og så kom han ikke tilbake. Og så gikk jeg for å finne han, og fersket de på et rom. Var en skikkelig kjip følelse da jeg våknet, haha. :/

    6. Hei søte deg 🙂 åh, det er så fælt det, har drømt det om min samboer også. Det er så vondt når man våkner, og ja. Det er nesten så man blir litt sint! Får håpe det ikke skjer igjen. Stor klem til deg

    7. Har også drømt at kjæresten min var utro, men en gang våknet jeg opp flere ganger i løpet av natten og kom tilbake til samme drøm der han var utro med samme jenta.. Var nesten usikker på om det var drøm, så var også småsur på han så og si hele dagen, haha! Er jo egentlig helt tåpelig, menmen. Ut i fra kommentarene over virker det ikke så uvanlig, haha.
      Men kos dere masse i kveld søtinger! 🙂

    8. Ååh… Jeg har drømt akkurat det samme. Men da var mannen min på sjøen, og jeg våknet opp alene. Jeg var SÅ sint. Men litt ut på dagen fikk jeg tak i han og fikk snakket om drømmen. Da var det greit igjen. :p

    9. Får du glossybox i posten fremdeles eller har du avbestilt? Hvis du fortsett gjør, kan du lage flere slike innlegg du gjorde med din første eske?:)

    10. Har også hatt samme drømmen mange ganger! Til slutt søkte jeg litt rundt på nettet om drømmetydning, og fant ut at hvis du drømmer om at kjæresten er utro – så er det en “motsattdrøm” han er mest trolig ikke det, og kommer aldri til å være det. 🙂
      Ha en fin kveld!

    11. Haha, du er ikke den eneste som har drømt om det! Lå faktisk over hos kjæresten min en helg og da drømte jeg at han var utro og jeg opplevde selv å være litt sånn småskeptisk og sur etter drømmen for den var altfor virkelig. Er så utrolig ekkelt!
      Men håper dere får en fantastisk kveld og kos dere masse! 🙂

    12. Livaktige drømmer er ganske skummelt. Har ofte drømt at den ene hunden min dør 🙁
      men over til noe sykt gøy!
      EG VANT SKO!!!!! wæææææææææh vinner aldri noe!!!!!!!!!!! superduper gøy!
      Tusen takk klemmer i bøtter og spann <3<3<3 har sendt deg mail 🙂

    13. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har drømt slike dømmer! Drømmer at kjæresten er utro, vil gjøre det slutt osv. Er alltid kjempesur og lei meg når jeg våker, og det tar lang tid før jeg skjønner at det faktisk var en drøm 😛

    14. Haha, kjempemorsomt at du skrev det nå. Drømte faktisk i natt og i går natt at kjæresten min var utro!! Og ja, det føltes skummelt virkelig

    15. Haha, godt det ikke bare er meg som har helt livaktige drømmer. Blir nesten skremt i blant! Koselige bilder 😀 Herlige farger du har på deg!

    16. Haha! Det har skjedd meg også, flere ganger! der han er utro og er skikkelig slem meg meg med vilje og jeg fersker han alltid og jeg blir så sint på han i drømmen. Så drømte jeg at han skulle drepe meg med at toget skulle kjøre på meg og jeg sa til han men jeg er jo sint bare fordi du er utro, det er ikke rettferdig også våkner jeg. Dette har hendt flere ganger og da er jeg kjempe sint på han først så er jeg små sint resten av dagen på han. Men han er jo en utrolig herlig gutt 🙂 vært sammen i snart 4 år nå 🙂 GLAD jeg ikke er den enesten , trudde det!!

    17. Det samme har skjedd me meg! Arrg, haha 😀 men jeg har hørt det at drømmer man sånne ting skal vist det bety det stikk motsatte, altså aldri vært/er ikke utro. Kanskje det er noe med det :-D!

    18. Jeg drømte det mange ganger når jeg var i et forhold, til syvende og sist viste det seg at det faktisk var sånn. hehe, skal ikke skremme deg altså <3 Dere har det nok utrolig bra sammen 😀

    19. Når du drømmer at kjæresten din er utro, betyr det at han aldri kommer til å være det 🙂

    20. Haha ja det har jeg. Det føltes så virkelig at jeg la meg på sofaen og da kjæresten sto opp var jeg så snurt på han. Selvsagt forsto ikke han noen ting før jeg fortalte om at han hadde vært utro i drømmen.

    21. drømte en gang en helt syk drøm, om at kjæresten kjørte meg på skolen og når han skulle kjøre hjem igjen kræsjet han og døde.. lå visst å gråt i søvne, og emil vekket meg og jeg hadde helt panikk, men etterhvert når jeg skjønte at alt bare var en drøm, kunne jeg legge meg godt under dyna igjen og sove søtt..
      Åh, den pizzaen så helt herlig ut, ser ut som dere hadde en kjempe koselig kveld! 🙂

    22. Det har jeg også drømt ja, huff! Godt det bare er en drøm.. Men jeg hadde en forferdelig drøm i natt, som føltes helt vanvittig ekte. Drømte at pappa døde, jeg var så lei meg! Begynte å grine da jeg våknet, skjønte ingenting! Helt utrolig hva hjernen holder på med om nettene..

    23. Har drømt det flere ganger selv, men har forstått det sånn at om du drømmer at partneren din er utro, betyr det at personen er trofast 🙂

    24. Jeg har også hatt slike drømmer om samboeren min. Drømmer at han er utro og skikkelig slem mot meg med vilje! Det er så ekkelt, og jeg går og er helt satt ut av slike drømmer hele dagen gjerne:P Haha.

    25. når du drømmer at partneren din er utro vil det si at han/hun ALDRI vil finne på å være utro mot deg 🙂

    26. Har hatt sånne drømmer om kjæresten maaange ganger, de årene vi har vært sammen! Skjønner hva du mener med at du faktisk er sur på han når du våkner.. alt føles super ekte!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg