Mitt 2013 – DEL 1

For å spare meg for masse arbeid mot slutten av året, har jeg valgt å remse opp første del av mitt 2013 i dag! Innlegg som dette tar timesvis å skrive ettersom jeg må se gjennom enhver bloggpost som er blitt publisert fra januar måned til juni. -Men herlighet så koselig det er å sitte og mimre fra tidligere reiser, morsomme arrangement, hyggelige jentekvelder og romantiske kjærestekvelder.. Under får dere mitt første halvår av 2013! Håper dere liker det. Siste del får dere i slutten av desember!

 
 

JANUAR
Cathrine og jeg startet året ved å ta en jentetur til hovedstaden! Vi sjekket inn på Plaza og levde som tidenes livsnytere med fantastiske restaurantbesøk, og alt for mye shopping. Da måneden nærmet seg slutten overrasket jeg også Jonas med en reise til Sharm El Sheikh i bursdagsgave. Vi bodde på fem stjerners Movenpick hotell i en uke, nøt strandlivet, red på kameler, snorklet i rødehavet og red på araberhester i solnedgangen i ørkenen. Litt av en måte å starte året på!

 
 

 

FEBRUAR
Februar ble måneden hvor Kristina Andersen og jeg bestemte oss for å kjøre i gang et klessalg! Vi solgte 90 % av garderobene våre på under 2 timer, og hilste på utallige fine lesere. For en fantastisk dag dette var. Kommer aldri til å glemme den. Kanskje er det til og med tid for et nytt klessalg nå?  

 
 

 
 

MARS
Mars ble en rolig måned med mange romantiske kjærestekvelder, litt fest, litt hesteridning, litt Vero Moda jobbing, og mye god matlaging! Det er ihvertfall det arkivet sier at jeg har drevet med denne måneden.

 

 
 

APRIL
April måned ble alt annet enn rolig! Annika og jeg dro først inn til hovedstaden for Justin Bieber konsert. Vi hadde bestilt Diamond Circle biletter sommeren før og hadde gledet oss ihjel til den unge kjekkasen skulle besøke landet vårt. Etter en fantastisk konsertopplevelse på Telenor Arena, reiste vi videre til København med en hel jentegjeng for å se den samme konserten der. Til tross for at jeg reiste med Jonas sitt pass, og glemte igjen bankkort hjemme, resulterte helgen i en jentetur proppfull av smil og latter. Både bestefar og farfar fylte også år denne måneden! Det måtte selvsagt feires på skikkelig vis!

 

MAI – JUNI
Jeg dro på besøk til pappa og lillebror i Chiang Mai Thailand! Endelig fikk jeg sett pappas vanvittig hus med to hager, fontener, froskedammer, og basseng. Jeg fikk ha husets toppetasje helt for meg selv og koste meg glugg ihjel i to litt for korte uker. For noen utrolige opplevelser denne turen ga meg.

 
 

 

 
 

Det var første halvdel! La oss håpe at neste blir enda mer innholdsrikt.

18 kommentarer
    1. Du har så mange fantastiske fine bilder.
      Du og Jonas er bare så superskjønne sammen! 😀
      Gleder meg til det neste halvår med masse fine bilder og innlegg med inspirasjon fra deg,Marthe! 😀 <3
      Stå på,jeg følger deg videre! 😀

    2. Åååå, du har hatt det fint i 2013. Du er såå heldig så har fått opplevd sååå mye. Men jeg lurer på hvorfor vi aldri får høre om mammaen din…. Kan du være så snill å svare har ikke fått svar på noen av kommentarene mine på en evighet….
      Hilsen din faste leser Lina 🙂

    3. wow blir nesten andpusten av å se alt dere driver med. Gøy har dere det hvertfall!!!
      Og så mye du opplever. De fleste som er dobbelt så gammel som dere opplever mindre enn halvparten. Flinke til å ta vare på øyeblikkene og på hverandre 🙂
      Klemmeting

    4. ~Lin: Hehe! Ja vi har hatt et veldig opplevelsesrikt halvår til nå, men jeg tror likevel det neste blir enda bedre 😀 Gleder meg allerede til å titte gjennom innleggene fra juli til desember og plukke ut favorittbildene fra de ulike reisene 😀

    5. Cecilie: Tusen takk for en herlig tilbakemelding Cecilie 🙂 Sitter på toget på vei hjem til Jonas nå. Tipper han har savnet meg massivt disse dagene jeg har vært borte fra han 😀 Hehe!

    6. Så spennende! Er så misunnelig på alt du opplever! 😀 Heldiggris!
      Vurderer også å gi kjæresten min tur til egypt, bare i julegave, men lurer på hvordna egypt var? Hvordan var temperaturen og været når dere var der i februar? 🙂

    7. Så mye fint og gøy du har gjort dette halvåret! Helt enig i at det er koselig å bla seg tilbake i arkivet; selv har jeg bladd meg tilbake til den første tiden min i London i fjor. Veldig gøy å lese hva man gjorde og tenkte for ett år siden 🙂

    8. Sara Hansen: Egypt er fantastisk. Jeg skulle gjerne reist tilbake dit en gang til i år, men nå kan man vel ikke bestille reiser til Egypt mer? Det er så mye konflikter og uro i Kairo at de har stoppet å selge reiser til Egypt i det hele tatt. Kjempedumt, for dette er i hvert fall mitt favorittsted om jeg skal dra på en rimeligere sydenferie full av opplevelser 🙂 Det kan jo hende at man får lov til å reise ned igjen rundt juletider, men jeg vet ikke om jeg ville tatt sjansen på det helt enda! <3 Temperaturen i Sharm El Sheikh i februar var veldig fin. Kjempedeilig og varmt, men samtidig ikke for varmt. Akkurat passe i grunn 🙂 Vi har aldri opplevd regn mens vi har vært i Egypt og nå har jeg vært der fire ganger. <3

    9. Poenget med et oppsummeringsinnlegg er vel å se tilbake på det forrige året når man går inn i et nytt et?

    10. Åhh så gøy da! 🙂 Jeg har og bodd i Chiang Mai, 2 år faktisk. Fantastisk plass! 😀 Bildet av svømmebasenget, er det med “Grace international school”? =)

    11. Elsker disse innleggene dine! 😀
      Men slike innlegg får meg også til å se hvor fort tiden går. Skremmende!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg