Jakter på inspirasjon

Denne onsdagen har jeg vært en liten inspirasjonshunter! Jeg har tørket støvet av pinterestkontoen min og sniktittet på noen av de inspirerende bildene som ligger der inne. Jonas og jeg ble i dag tidlig enige om å dra på interiørshopping fredag kveld, men før den tid vil jeg proppe hodet mitt fullt med inspirasjon og nye idèer. Under finner dere et lite bildedryss med noe av det jeg fant som svært inspirerende.

Før dere nå skroller dere nedover bildekollagen så har jeg lyst til å lære dere noe. Jeg har alltid vært en hyppig leser av moteblader, men det var ikke før for et par år siden jeg begynte å innta inspirasjon av dem. Jeg så på bildene uten å egentlig se. Jeg så kun det som viste seg ved aller første øyekast. Nå vil jeg at dere lesere skal stoppe opp og studere bildene under. Klarer du å legge merke til detaljene? Ser dere foreksempel de kule sjakkbrikkene i vinduet på bildet i midten under her? Hvordan de står i stil med den ene sorte og hvite puta? Eller den rosa boken som tilfeldigvis matcher både sofaputer og stol? Bruk litt tid på å titte på innhold og ikke bare helhet, så vil kanskje du også finne bildet inspirerende.

  
  
  
  
  

Ta utgangspunkt i et bilde, og fortell meg gjerne hva du ser!
*Drømmer om å få litt av alle disse hjemmene*

17 kommentarer
    1. Synes det nr.2 til venstre var kult! At de hadde brukt bøker for å støtte opp trappen og de teppene som ser ut som bare er slengt under bordet etter å ha kommet fra loppemarked! Nei, der var det mye kult! Fikk masse inspirasjon nå 🙂

    2. Tok meg god tid og tittet godt på alle bildene. Ble utrolig inspirert og skulle ønske jeg hadde min egen leilighet som jeg kunne fikse på! Heldigvis er det ikke så altfor lenge til jeg flytter ut og jeg kan ikke vente med å møblere og ordne leiligheten min. Det bare kribler i fingrene, haha 🙂

    3. ÅÅÅHH tenk å våkne opp til DEN utsikten på bilde i midten helt nederst! det hadde vært helt P-E-R-F-E-K-T!

    4. Katrine: Åh, du har masse å glede deg til Katrine. Å innrede din egen leilighet er drømmejobben 😀 Ingenting som er morsommere enn å lage sitt eget drømmehjem. 🙂

    5. Sofie Brynildsen: Så bra at innlegget var til inspirasjon for deg også 😀 Det synes jeg også. Kjempekult at bøkene er blitt brukt som trappestøtte. Hehe! Det er helt vanvittig hvor kreative noen mennesker er 🙂

    6. På linje tre, på bildet i midten. Så er det mønster som går igjen. Hvis man ser på armlenene på de rosa stolene, og ser nedover, så ser man et slags flettemønster. Slikt type lignende mønster finner man også på den kurven stående mellom de to stolene, og noe lignende mønster i samme farge rundt speilet som henger på veggen.
      Så har du du bildet helt til venstre på den første linjen. Der er det mye gjenspeiling som gjør at alle farger går igjen. Hvis man ser nøye nok på det som henger på veggen “rett frem” så ser man at det er masse små speil, det så ikke jeg til og begynne med trodde det bare var noen blå firkanter. Hoho! Digger deg Marte! <3

    7. Jeg likte veldig godt det bildet i midten på nederste rad. Jeg elsker utsikten, og at senga er satt i hjørnet. Jeg la godt merke til hvordan mønstret på putene sto i stil med bygningene utfor, stilig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg