Familiemiddag med barndomsmimring

 
 

Så morsomt at forrige innlegg falt så godt i smak! Herlig å høre at dere likte filmtipsene mine. -Og tusen takk til alle dere som kom med filmtips til meg også! Jeg har notert ned så vanvittig mange fine filmer som skal sees senere i høst. Takk skal dere ha! Jeg vet jeg har sagt det før, men dere er bare fantastiske.

Åh, som jeg har kost meg i dag. Jeg har fått servert kjempegod middag med bær og kake til dessert som dere ser. Farfar har akkurat spilt av et opptak fra da jeg var 2 år gammel og sang “bæ, bæ, lille lam”. Jeg ville le meg ihjel, men farmor mente jeg var riktig så musikalsk. Hvem skulle tro at jeg åtte år senere ville melde meg på barneidol? Jammen kom jeg videre også, og videoen av denne opptredenen har jeg sikkert sett hundre ganger, like pinlig berørt hver gang. Jeg var 10 år, gikk i stramme dongeribukser og knallrosa støvletter med småhøy hæl og spiss tå. Ja og rosa sixpencelue! He-rre-gud. Hvis dere ikke vet hvordan en sixpencelue ser ut, så google det. Jeg kan ikke tro at jeg valgte ut dette antrekket helt selv.

Jaja! Nå drar jeg tilbake til bestemor og bestefar for å ta igjen litt mailsvaring!
Håper dere har hatt en fin kveld. Kanskje noen har tatt i bruk filmtipsene allerede?

20 kommentarer

Siste innlegg