Har du et favorittantrekk?

Nå er det lenge siden jeg har kommet med en oppsummering av mine siste antrekk! Det skyldes rett og slett at jeg ikke har hatt så mange antrekk den siste tiden. Jeg har vært på reisefot jeg, og mer reising blir det for den kommende måneden. Jeg drar faktisk inn til hovedstaden tre helger på rad i oktober, og mot slutten av måneden kaster jeg meg på et fly til den andre siden av kloden. Hvilket land jeg skal reise til, hva jeg skal gjøre der og hvor lenge jeg blir, får dere vite om litt! Heldigvis er det enda syv dager igjen av rolige september, og foreløpig nyter jeg ethvert minutt med familien min. Jeg har akkurat sett reprisen av forrige ukes episode ungkarskvinnen (som bestefar tok opp), og nå dekker bestemor kakebordet! Åjada, her har vi pådekket kakebord ikke bare en, men to ganger til dagen! Hihi, love it.

 
 
 
 
 

Noen som har den villeste idè til min neste reisedestinasjon?
Det er laangt, langt borte. -Og veldig veldig varmt!

46 kommentarer

Siste innlegg