I’M A NELLYHOLIC!

Jeg er vel ikke den eneste som blir sjeleglad når hentemeldingen fra Nelly dukker opp i postkassa? Jeg har ingen idè på hvor mange ganger jeg har bestilt klær derifra. Jeg er en ekte Nellyholic! Denne gang var det sko, kjole og litt smykker som dukket opp, og alt satte som et skudd. Kjolen… Jeg mener. Den var RÅ! Ikke bare var den like nydelig i virkeligheten som på bildet, men den var så fantastisk å gå i. Det deilige, lette stoffet. Det er fare for at den etter fest også blir brukt som nattkjole.

 

 
Kjolen min får dere kjøpt HER, skoene HER, og smykket HER. (affiliateslenker)

Nelly har nå en kampanje gående hvor de under en egen “Nellyholic” side har samlet de aller lekreste plaggene for i høst. Her finner man ikke bare festkjoler, klær og sko, men også de største og fineste nyhetene innen accessories. Under har jeg laget en liten bildekollage med noen av mine høstfavoritter. For å ta en titt på resten av bestselgervarene blant sortimentet, kan dere klikke dere inn HER.

  
 
 

Ellers har også Nelly under kampanjen kjørt i gang en konkurranse hvor man kan vinne 10 000 kroner å shoppe for! Tenk å vinne en helt ny Nellygarderobe da dere? Herlighet. Det er ihvertfall min store drøm.. Les mer om hvordan du deltar i trekningen om å vinne gavekort HER.  

Klikk på bildene for å komme til de ulike plaggene.
Nå, hva synes dere om min nye kjole? Er den ikke fin?

            Annonse

36 kommentarer
    1. Voe har også bestilt den kjolen og skrevet ett inlegg om den. 🙂 Dere kler den kjempe godt begge to!
      Dette er bloggen hennes: voeblogg.no

    2. Du har passet på mange hunder, som f.eks. Bella. Jeg bare lurte på, kjenner du eierne til alle hundene? Eller har du en annonse et sted, der det står at du vil passe på hunder? Får du også penger for det? Fordi jeg vil gjerne passe på hunder, siden vi ikke har vår egen. Men hva skal jeg gjøre slik at folk vet det? Og hvis jeg hadde fått, bare litt, penger for det hadde det også vært fantastisk! (Sparer til skoletur, vi skal til Polen om et år) men uansett er hunder så koselige! 💗💗💗💗💗💗💗💗

    3. Herregud Marthe, du er så nydelig at det ikke går Ann! Hehe, men helt seriøst du er så vakker! Ikke bare er du vakker på utsiden men også på innsiden 🙂
      Du fortjener alt det beste
      Hilsen stor MartheBorge fan <3

    4. Du var helt rålekker i den kjolen! Gleder meg til å se at du bruker den flere ganger, for den var utrolig fin!
      Selv elsker jeg nelly – og DEN konkurransen, den er jo helt syk! Alle jenters drøm 😀

    5. WOOW- sier nå bare jeg!!
      For en fantastisk fin kjole! Ren, enkel pen og med en nydelig utskjæring i ryggen. Alt kler den smukke- og denne ble du ekstra fin i! <3
      Jeg er nødt å klikke meg inn på nelly nå og få unngjort litt shopping nå når jeg har fått lønning 😀
      Ha en strålende dag videre!

    6. Den var utrooooooolig fin på deg 😀
      Men du? Jeg lurte på en ting, hvor er det blitt av moren din? Vi får jo aldri høre om henne lenger 🙁

    7. Silje: Tuusen takk! 😀 De varierer veldig fra sko til sko ettersom at Nelly selger veldig mange ulike merker. Disse var ihvertfall helt normale i størrelsen! 🙂

    8. Arianna: Heisann! Alle hundene jeg har passet gjennom tiden har enten vært venninners eller naboens. Hehe 🙂 Jeg har ikke lagt ut noe annonse eller noe i den duren så hvordan akkurat det fungerer vet jeg ikke som mye om, men jeg kan tenke meg at det er fullt mulig å legge ut noe slikt på finn.no. Man kan i hvert fall legge ut annonse om at man vil være hestepasser på finn. Da går det helt sikkert også ann å gjøre det med hund 🙂

    9. Jeg kan ikke for att jeg syns du er helt utrolig vakker, du er perfekt! Kroppen din er så fin, ikke for tynn, men sunn og frisk. Du er så heldig og Jonas er sikker veldig stol over deg! Du er jo en Nelly modell, helt sant (penere faktisk)!
      Du virker så snill, ydmyk, rolig og ett veldig bra menneske. Flere skulle vært som deg, du er ett bra forbilde, punktum.

    10. Anonym: Åå <3 Det må være dagens oppmuntring! Tusen tusen takk. Her var det mange gode ord 🙂 Jeg setter så uendelig stor pris på kommentarer som denne. Du er vel snill. <3

    11. Mari: Tusen takk! Det er ingen “innebygd bh” i denne. Stoffet er så tynt og mykt at det tror jeg ikke ville blitt pent. Det beste er nok å bruke nippelcovers til denne kjolen, og ikke noe annet. Ellers finnes det jo slike “cups” med klister inni som man kan klistre rett på brystene for å løfte og skjule dem litt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg