Koser meg i hjembyen!

Åå så deilig det er å være tilbake i hjembyen. De stramme dongeribuksene er byttet ut med pysj og nå koser jeg meg med blåbær og vaniljesaus mens jeg blar meg gjennom bestemors inspirerende interiørblader. Dette er livet dere! Bella har funnet sin plass på bestefars fang, mens bestemor dekker bordet for et siste kveldsmåltid. Det skal spises med “Skal vi danse” snurrende på tvskjermen! Jeg hører rykter om at Kathrine Sørland er råflink på dansegulvet, så nå er forventningene skyhøye!

Som dere kanskje forstår på bildene under, så har det vært rene julaften her i dag. Bestemor har vært på shopping til meg mens jeg har vært ute og reist i Spania og Tyskland! Jeg har fått en splitter ny undertøyskolleksjon, masse herlig nytt servise til leiligheten, og to av favorittkremene mine fra Body Shop. To kaker har hun også bakt! Åh disse Stavangerdagene skal bli så fantastiske..

 

Har julen kommet tidlig i år eller har jeg fått enda flere bursdagsgaver?
For et bortskjemt barnebarn jeg er. <3 I love it!

36 kommentarer

Siste innlegg