Next – Kvalitetdager med familien

 

Å du vidunderlige nett. Hvorfor skal du gjøre ting så vanskelig? Jeg sitter i skrivende stund på et stappfullt tog til Stavanger. Det ser jammen ut til at nsb-nettet etter to timer endelig har kommet på plass. *Jubler høyt!* Jeg fant plutselig ut at jeg hadde noen dager fri fra jobb, og dermed bestilte jeg i går kveld togbillett til favorittbyen. Det skal bli så skjønt med noen kvalitetsdager i Stavanger igjen nå! Har savnet familien hver dag de siste to ukene. Bella blir også med på tur, og jeg tror hun gleder seg like mye som meg. Hun koste seg jo glugg ihjel sist vi var på besøk. Nå har hun til og med fått sitt eget togsetet å snorke i. Det er utrolig morsomt å se hvor mye oppmerksomhet man får av å gå med en hund som Bella. Omtrent ethvert menneske snur seg etter oss, ler, peker eller sier “aaaw!!”. Jeg skal ikke si noe, for jeg ville helt sikkert gjort det samme om jeg fikk øye på en morsom, liten hund innpakket i fleecegenser og boblejakke. Hun har lagt så godt på seg den siste måneden og jeg nekter at hun skal fryse av seg det lille fettet hun nå har på kroppen. Da velger vi heller å pakke henne ekstra godt inn.

Og slik ble kofferten pakket atter en gang!
Ønsker alle gode lesere en kjempefin lørdag så lenge.

31 kommentarer
    1. åå, så koselig! Hunder er jo bare helt nydelige!
      Jeg bare lurte på om du kunne lage et innlegg om hvilke overjakker man kan ha sammen med kjoler. Jeg synes selv at kjoler er penest uten jakke over, men jeg har så mye komplekser for overarmene mine, så det hadde vært til stor hjelp! Jeg jeg skal riktig nok ikke bruke kjolen jeg tenker på før juleballet, så jeg har også tenkt å trene opp armene mine tilfelle jeg ikke finner noen overjakker til å ha over.

    2. Aurora: Heisann Aurora! Jeg har notert ned ønsket ditt og skal se hva jeg kan få til! 🙂 Jeg er helt enig med deg i at det kan være vanskelig å finne passende jakker til å ha over pene kjoler. Et slikt innlegg ville kanskje ha vært til inspirasjon for meg selv også! 🙂

    3. Så skjønn Bella her! Ble jo enda søtere med genser på 🙂 kos deg masse masse i Stavanger! 🙂

    4. Nå kom 7åring min å sier, mamma jeg har kikket på hun pene jenta men jeg syns hun har så skumle sko og han mannen som sikkert er kjæresten hennes er helt lik Ronaldo:)
      Det viste seg at det var deg og Jonas han hadde tittet på:)Ha en topp helg:)

    5. Nydelig som alltid du, Marthe! Lurer på om du kan ha en tutorial på hvordan du lager den hårdotten? Syntes den er så rå, men får ikke til å lage den selv.. Hadde vært flott om du kunne vist i et eget innlegg hvordan man gjør det 🙂 Kos deg i stavanger!

    6. hei Marthe
      det er kun med minusgrader ute at de trenger genser OG denne fleecen. Har samme til mine hunder og de kan bli overopphetet og dehydrert. Bedre å ta av genseren og ha bare den drakten på ute og ta på genseren igjen når hun kommer inn.
      Mynder skal ikkje være for overvektig pga slitasje på bena og at det ikkje er bra for hjertet. Men de trenger ikkje se ut som de har anoreksi syns eg.
      Buffy er 11 år og i super form selvom hun veier mer enn vanlig,men hun er også veldig høy ( mange tror hun er en whippet valp haha ) fordi pappaen hennes er fra US og der er myndene høyere og kraftige.
      Ellers elsker jo mynder tepper og dyner ( det vet du sikkert 🙂 De er ofte ikkje flink å drikke så derfor er det viktig at de ikkje får for mye klær på og blir *kokt* Når de skjelver setter de i gang sitt innvendige varmeapparat så dette er en helt naturlig reaksjon 🙂

    7. Å, visste ikke du var fra Stavanger! (Samme by som meg :)) Tror du du kan lage en videoblogg? Hadde vært utrolig gøy å høre dialekten.

    8. nommin så nydelig hund! med den skjønne dressen på, åh. smelter, hunder med tøy er noe av det herligste 🙂 håper du får noen fantastiske dager i stavanger. du skulle tatt turen på stavanger open idag, hørte det var helt sykt gøy der 🙂

    9. Bor din mor også i Stavanger? Eller spørsmålet er vell heller, er begge foreldrene dine fra Stavanger ?
      😊

    10. ~Lin: Åh, tusen takk! Her var det mye nyttig informasjon. Jeg har jo vært helt hysterisk når hunden har begynt å skjelve. Ante ikke at det satte i gang et innvendig varmeapparat som du så fint kaller det. 🙂 Haha, huff og jeg som har kastet på henne tepper og dyner så fort jeg har sett at hun har begynt å skjelve. Da er det altså ikke HELT krise! Kun fleecegenser er notert 😀

    11. Hey,dear
      This is Vivian from Sheinside team,sorry to bother you here,hope you have a great mood 🙂
      We would love to work with you by sponsoring the free products even more.
      If you’re interested in collaboration with Sheinside brand,
      please feel free to contact with me via this email or send me your media kit

    12. Marthe de er jo ikkje kalt dynehunder for ingenting haha. Eg har nå 3 tilogmed hun eg adopterte fra gaten i Spania kommer til meg for å få dyne på 🙂
      De ELSKER tepper og dyner,men må bare ikkje ha for mye klær på samtidig.
      ang de som lurer på hvor den fleecedressen er kjøpt så er de geniale
      -waterproof fleece og finnes i et HAV med størrelser. Og kan justeres i lengde og bredde.
      Finnes nok hos de fleste dyrebutikker der de selger klær,men koster a pretty penny
      merket er veldig god kvalitet og varer veldig lenge Hurtta for active dogs
      mvh Lin

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg