En velfortjent Tikkamasalakveld

God kveld kjære, gode og tålmodige lesere. Etter morgenens litt for mange “fritimer” med stallhygge, fikk jeg plutselig en hel hau med arbeid å ta igjen. Jonas har vært en drømmemann i dag. Han er jo en drøm hver dag, men han hjulpet meg med så mye at han fortjener litt ekstra mye skryt denne fredagen. Vi har tatt over 700 bilder til noen av innleggene for den kommende uken. Mer enn det sier jeg ikke! 

Jeg har enda en del jobb i form av skriving, kommentar og mailsvaring å ta igjen, men nå skal Jonas og jeg først og fremst kose oss med litt Tikkamasala. Jonas drar på nattevakt om bare et par timer, men vi får ihvertfall en liten time med god mat og The voice! Det vil jeg påstå er velfortjent også!

  

Jonas er aldri vanskelig å be på bloggen.. Han stiller opp selv med leppestift gnurt rundt munnen.

Flere som sitter med The voice på skjermen?

37 kommentarer
    1. Dere er bare så herlige sammen! Ser ut som dere fyller hverandre med glede og kjærlighet<3 God helg fantastisk flotte deg:)

    2. Ååh, dere er sååå søte sammen! Du er et utrolig bra forbilde. Jeg pleier ikke å kommentere her, men jeg sjekker hver dag og du og Supermarie er definitivt de beste forbildene og bloggerne!

    3. Karianne: Dette er bare Toro sin “tikkamasala” eske. Det eneste man kjøper utenom pakken er Kylling 🙂 Du får kjøpt disse på Ica eller andre dagligvarebutikker 🙂

    4. Sitter bare her og smiler, jeg! Til og med på dårlige dager, klarer du å få opp humøret mitt. Folk som er så ekte og positive som deg, er sjeldne. Det virker som om du alltid er i godt humør, og det hjelper meg til å prøve å tenkte positivt. Du er en veldig inspirerende, og utrolig kreativ person!

    5. Ronja: Åh, for en hyggelig tilbakemelding! Tusen tusen takk for gode ord Ronja. Setter uendelig stor pris på kommentarer som denne 🙂 Veldig glad for å høre at jeg klarte å løfte dagen din en smule! <3 Ingenting som gleder meg mer enn det.

    6. Hei! Skal ikke du og Kristina Bergsvik bli venner igjen snart? En strømpebukse kan da ikke skille folk så drastisk?

    7. Du er så nydelig!!
      Jeg bare lurer på en ting..pleier du å kle deg opp når bare du å Jonas skal spise middag o.l ? Det er ikke noe gale med det asså!! Jeg elsker selv å pynte meg osv! Det så utrolig godt ut med tikka masala!! Elsker indisk mat!!
      Btw så elsker jeg bloggen din og syntes du er utrolig pen og inspirerende!! <3

    8. Silje: Tusen takk Silje! Så hyggelig å høre <3 Nei, det kommer ann på hvilket humør jeg er i. Hvis jeg har lyst til å pynte meg så gjør jeg det, men hvis jeg føler for å dra på joggebuksa så gjør jeg det også 🙂

    9. Jenny Raquel: Nei det synes jeg ikke. 🙂 Som toppblogger så har jeg fått høre det aller meste, men jeg synes fremdeles ikke det er noe jeg MÅ tåle. Hvorfor skal det være greit å henge ut en persons væremåte eller en persons utseende bare fordi hun er en toppblogger? Vi er vanlige mennesker med ulike interesser og ulike meninger vi også 🙂 Heldigvis er det svært få hatkommentarer på denne bloggen! <3

    10. Fikk nettopp en kommentar på at jeg burde tåle det. Noe jeg ikke er helt enig i.. Jeg fikk faktisk vondt. Jeg har aldri før fått negative kommentarer, men igår og idag har de fosset inn .. Jeg vet ikke hva jeg gjorde galt heller 🙁 Men jeg slettet dem før andre fikk sett dem og vidrekommentert på dem.. Såe.. Ja.. Men takk for kommentaren tilbake!

    11. åå det siste bildet av dere! fineste jeg har sett i mitt liv, åh <3 dere er fantastiske sammen, og det så ut som en fantastisk kveld. så på the voice jeg også ja. bare ikke fra sofaen, men fra tredemølla. haha, hverdagen min består bare av trening for tiden, så alle programmer ser jeg derifra haha 😀

    12. Jenny Raquel: Du skal ikke måtte tåle noe som helst. Slett kommentarene du så slipper du å lese dem om igjen, og andre slipper og kommentere videre. Det går også ann å blokkere visse ip adresser om du ser at det er de samme personene som igjen og igjen kommenterer. Da stopper de vonde kommentarene fort opp skal du se! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg