Antrekk – 180913

 

Tusen takk for de fine kommentarene under forrige innlegg! Herlighet så gøy det er å publisere slike personlige innlegg når tilbakemeldingene blir så mange og gode. Nå skal jeg av gårde på jobb hvert øyeblikk, men først vil jeg dele gårsdagens antrekk med dere. Høsttemperaturen er her foråsidetsånn! Jeg synes aldri gradstokken glir over 5 jeg, men det er vel bare fordi jeg kun sjekker morgen og kveld.

I går tok jeg for første gang i bruk et av mine tykkere høstskjerf og jeg må ærlig innrømme at det føltes skjønt å pakke seg inn i tykk strikkegenser og et stort og godt skjerf. Denne gang tror jeg høsten har kommet for å bli, og det er greit! Jeg har allerede pakket ned kjoler og skjørt, og dratt frem vinterklærene.

 
Sko fra Nelly, Bukse, genser, skjerf og armbånd fra Bikbok, Solbriller stjelt fra Jonas..

Det var gårsdagens.. Nå er jeg heldekket i Vero Moda og klar for jobb!

30 kommentarer

Siste innlegg