Interiørshopping med svigers!

 

Her snakker vi bortskjemte dridunger! Hehe, dette kjæresteparet har vært på interiørshopping med svigers denne onsdagen. Vi har fått spandert to nye lamper til leiligheten, gardindelaljer, litt planter og et nytt servise! Gjett om vi er glade og fornøyde nå da? Jeg har aldri montert to lamper så raskt i hele mitt liv. Foråsidetsånn! -Men nå skal det sies at jeg heller aldri før i dag har montert noe som helst. Heh!

Nå mangler vi bare en ny, lysere og større sofa, et nytt, litt mer eksklusivt stuebord, og det perfekte kjøkkenbordet! Vi tar litt om gangen, men vi begynner ihvertfall å nærme oss!

Jeg er så lei av sofaen og de mørke sofaputene at jeg snart nekter å sitte i det. -MEN ble det ikke fint med de to nye lampene? Vi har ingen taklampe i stuen så til nå er det kun vinduene som har gitt oss lys. Herlig å endelig kunne se noe i stuen selv etter solnedgang! Tusen takk til verdens beste svigers!
  

36 kommentarer
    1. Karoline: Tusen takk! Jeg gleder meg SÅNN til å få byttet ut den sofaen. Tenk vi har bare hatt den i et år og jeg er SÅ lei. Hehe. Nå vil jeg ha den enda lysere med nye, lyse og fine pynteputer. <3

    2. ååååå, så fint! Gleder meg sykt til jeg får min egen leilighet en dag, og får innrede den akkurat slik jeg vil.

    3. Nå har du hund-selvom bare for ett år.
      Husk at å ha hund eller barn med helt lys sofa………..vel for å si det sånn min lyse sofa for kjapt ut døren etter 2 uker hos oss hahaha
      Vet du elsker å vaske og støvsuge,men dog 😛
      Kan heller ha masse lyse pledd og kule puter 🙂 Mye lettere å vaske dem enn sofatrekk.De skal jo helst tørke på putene og er litt våte å sitte på haha

    4. ~Lin: Ja du sier noe der Lin! Hehe, blir det hvit sofa på oss så må vi nok dekke den til med tepper til hverdags. Det høres absolutt ut som noe vi ikke kommer til å få til, men jeg haaar så lyst på hvit sofa! 😀 Arh!

    5. Det ser utrolig fint ut så langt <3 Gleder meg til å se når alt er ferdig 🙂 Elsker bloggen din Marthe! 🙂

    6. Heldig dere er, håper du finner deg en ny og fin sofa, forresten, kjempe fin leilighet dere har fått dere! <3

    7. Så koselig og fint dere har det!! Gleder meg sånn til å innrede min egen leilighet/hus en gang i fremtiden! Det er så mye inspirasjon overalt;)

    8. Kjempe koselig dere har fått det 🙂 Hadde vært fint med pallebord, det er kjempe stilig! Skal selv lage et hvitt med glassplate oppå, veldig spent på hvordan det blir. Klem 🙂

    9. Jeg tror ikke jeg henger helt med.. Blir skikkelig forvirret av alle de bildene av det nye rommet og alt sånn med interiør. Har dere flyttet eller ommøblerer dere bare? Og hvor har dere flyttet og hvorfor? 🙂

    10. Hvor er det bildet i vinduet på øverste bildet fra? Trenger et lite bildet, og det ser ut til å passe perfekt 🙂 dere har fått det så fint Marthe. Flyttet dere langt fra Tømmerstø?

    11. Sunniva: Det lille bildet der kjøpte vi på Living for ikke så veldig lenge siden 🙂 Kostet nesten ingenting. 🙂 Vi flyttet fra Bordalen til Fidjeåsen så det er bare snakk om toppen 100 meter 😀 Hehe!

    12. Julianne: Nei så hyggelig å høre! Herlighet, tusen takk! Jeg har ikke gjort noe spesielt for å lage den pen. Jeg har bare krøllet håret opp i en dott som du skriver 😀 Så ble den slik gitt!

    13. Hvis du er ute etter en lysere og større sofa, vil jeg gjerne tipse om en vi har selv.
      http://living.no og sjekk ut newport hjørnesofa, den er perfekt stor i størrelsen og har plass til flere personer. Vi kjøpte også toscane sofabord, som passer perfekt til! Den er faktisk avbildet med sofaen på ett av inspirasjonsbildene. Det blir noen 1000-lapper, men tro meg det er det så absolutt verdt! 😀
      Ellers vil jeg bare skryte av bloggingen din! Jeg ble leser i vinter, men er ikke så flink til å legge igjen kommentarer… I hvert fall skal du ha skryt for variasjon i bloggingen din og hvor mye glede du gir av den! Du er kjempeflink, stå på videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg