Sneak peek – Walk in closet

Good lørdagskveld kjære, gode lesere. Jeg var så sint på meg selv da jeg ikke rakk å oppdatere dere mer før jobb i dag tidlig. Jeg kom akkurat inn døren etter en helt VILL dag på Vero Moda. Ettersom regnværet har vært på sitt verste, kom kundene på sørlandssenteret som aldri før. Det var utrolig gøy!

Nå skal jeg hive inn på dagens første måltid (ja jeg skammer meg bestemor), og så drar jeg ut for å feire Cathrine! Hadde bare lyst til å komme med en liten bloggoppdatering først. Vet dere hva? Nei nå må dere holde dere fast. Jonas har fått et eget rom til walk in closet, mens jeg nøyer meg med soverommet. Har dere hørt? Hehe, det er selvfølgelig fruen som ville ha det slik, men jeg må si jeg ble litt sjalu da jeg så hvor fint Jonas sitt rom ble. Det skal jeg vise dere i et annet innlegg!

Dere skal få flere bilder av mitt “walk in” i morgen.
Nå må jeg komme meg av gårde før bestis blir sint!

36 kommentarer

Siste innlegg