Color Magic – Fremme i Kiel!

 
 

Nå er Cathrine og jeg på vei hjem igjen allerede! Jeg kan ikke tro hvor fort timene flyr. Cruiset var fremme i Kiel 10.00, og da sto Cathrine og jeg ved utgangen, superklare for fire timers VILL shopping. Vel, slik ble det ikke. Hehe, Kiel by minner meg om Søgne. For dere som ikke har vært der så kan jeg ihvertfall si at sentrum ikke er veldig spennende. Vi gikk gjennom to kjøpesentre pluss hovedgågaten i Kiel sentrum, men alt vi fant var en stusselig New Yorker, to fæle H&M butikker og en Vero Moda butikk. Det ene kjøpesenteret solgte vel og merke utrolig mange merker, men klærene der var ikke noe som passet vår smak. -Så da to timer var gått, dro vi bare tilbake til båten for å kose oss med god lunsj på Bella Ristorante. Beste pizzaen! Her MÅ dere ta lunsjen deres en dag dere reiser med Color Magic.

Det fine med å dra tilbake til båten tidlig var at vi hadde hele promenaden for oss selv! Perfekt for litt bildeknipsing. Buffèt middag er booket for kvelden og etter dette skal vi se et show før vi steller oss for natten og besøker båtens to etasjes nattklubb. Hihi, vi var bare en liten tur innom sent i går kveld.

 

Ingen shopping, men hva gjør vel det når man er på en så fin båt?
Det er jo mer enn nok å handle, spise og finne på her!

16 kommentarer
    1. Vi spiste også lunsj på Mama Bella, da vi reiste i fjor. Beste italienske maten ever ! Gleder meg til neste år, vi har bestemt oss for en cruisetur med Kiel-fergene. Da vi ikke kan reise til syden.
      Vi var også halve oppholdet i Kiel på båten, da vi også syntes det var lite å finne på der nede.
      Godt å høre at dere hadde en kjempe tur på båten =)

    2. Charlotte !: Åh så deilig. Like bra å reise på cruisetur som til syden! 😀 Dere kommer til å få det så fint på ferie at. Nå vet dere til og med at det ikke er vits å kaste bort flere timer i Kiel. Kos dere på båten gjennom hele reisen dere 😀

    3. Når jeg var der for to år siden, droppet vi å gå i land i Kiel. Hadde hørt så mye negativt om shopping mulighetene der 🙂 Var jo deilig å ha hele båten for oss selv nesten 😀 hihi

    4. hei marthe 🙂
      jeg har sendt deg en melding på facebook som jeg håper du kan ta deg tid til å lese. Det handler om noe jeg har lyst å presentere for deg. Legger også ved en videolink som du kan se på.

    5. jeg mamma og en vennine av mamma og sønnen hennes var på color magic og jeg synes det var super fint der og vil veldig gjerne dra tilbake en annen gang<3 det var veldig fint i tyskland også spesielt klesbuttikkene:)

    6. Åå blir så sjalu, kjæresten min jobber der og er på jobb i to uker nå…..skulle så gjerne vært der. Ser ut som dere koser dere masse! Enig med at SPAet er utrolig bra, lite som kan måle seg med massasje med sjøutsikt <3

    7. Herregud det her vekker såå mange minner, selv om da jeg var med ei venninne på nettopp denne båten til Kiel bare var en tenåringsjente på 13 som ikke engang hadde fått sitt eget VISA kort 😀 Hehe, men jeg husker det så godt! Vi koste oss, åt pizza og verdens peneste mat/dessert på denne resturanten du har bilder av ♥
      Så koselig med jentetur :))

    8. haha, åh sånn er så kjedelig. men så ut som en deilig tur uansett. alltid digg å komme seg bort med gode venner 🙂 sinnsykt fin båt hvertfall!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg