Fra a la carte middag til aromaterapi

Nå blir ikke jeg mer fornøyd ihvertfall! Jeg smiler fra øre til øre her jeg sitter. Fy så fint vi har hatt det denne første dagen på cruise. Jeg følte vi nettopp kom ombord, men det er vel fordi vi har fått gjort så vanvittig mye allerede. Vi har først og fremst kost oss glugg ihjel i den lekre lugaren.. Vi har spist verdens beste pepper indrefilèt på skipets A la carte restaurant, og vi har fått en times latterlig god aromamassasje. Jeg har aldri luktet bedre i hele mitt liv, og jeg føler meg fresh!

Vi startet behandlingen med en dukkert i en av de to jacuzziene spaavdelingen tilbyr. Jeg hadde selvsagt glemt bikini, men det problemet løste vi med å kjøpe en ny en! Etter en nydelig dukkert, ble vi ført inn til hvert vårt rom med utsikt ut mot hav og solnedgang. Her skulle resten av behandlingen foregå. Uheldigvis for meg så sovnet jeg etter ti minutt. Heh! Hadde massøren vært en sleiping så kunne hun bare ha stukket ut av rommet og kommet tilbake 50 minutter senere uten at jeg ville ha merket noe som helst. Jeg sov som en stein gjennom hele behandlingen. Jaja, det må da ha vært godt da?

 

 

Her får dere dagen vår i et bildedryss. Spaavdelingen er magisk. Jeg er utrolig glad for at vi fikk sett den både i dagslys og etter solnedgang. Da aromaterapien startet var det lyst ute og da den sluttet var himmelen mørklagt med et snev av rosafarge. Gjett om stemningen var fantastisk da Cathrine og jeg helt alene satte oss i badstuen med hver vår fruktskål og tittet ut mot havet. Taket i badstuen hadde til og med fått stjerner! Åh, nei jeg kunne sittet slik i hele evigheten. Veldig, VELDIG fint.

  

 

What a day! Flere som har hatt en himmelsk onsdag?
En 60 minutters behandling kostet 765 kroner per person.

18 kommentarer

Siste innlegg