Antrekk – 100913

 

Good kveld kjære lesere! Først må jeg bare si tusen takk for alle de fantastiske tilbakemeldingene dere har lagt igjen under forrige innlegg. Det var SÅ hyggelig å høre at dere likte forandringene på soverommet vårt. Jeg vet ikke om jeg ble noe klokere på hva fargen heter ettersom jeg fikk femten ulike forslag, men kanskje vi bare skal fortsette å kalle den blå/grønn? Hehe, fin er den uansett!

Nå skal jeg få unnagjort litt bloggarbeid før jeg finner frem kofferten og starter på kveldens pakkeprosjekt. I morgen er allerede onsdagen her og da reiser Cathrine og jeg på minicruise! Wuhuu.. Gjett om jeg gleder meg til å blogge fra havet! Jeg skal opp så tidlig som halv fem i natt ettersom bussen til Oslo går klokken seks om morgenen. Tipper jeg kommer til å snorke hele veien til kajen..

 
Bukse fra Bikbok, Topp fra Zara, Clutch fra Vila, Sko fra Gina Tricot, Smykke fra Vero Moda

 

Jeg startet dagen med knallblå H&M blazer og avsluttet den med noe helsort.
Ja, jeg har visst tendenser til å skifte antrekk flere ganger om dagen.

25 kommentarer

Siste innlegg