Prosjekt – Fargelegg soverommet

 
 

For en herlig tirsdag det har vært! Møtet med Eirik gikk kjempefint. Vi satte oss på Frk Larsen i sentrum og koste oss med pizza og prat. Etter to timer med hyggelig skravling om både viktige og mindre viktige ting, tittet jammen solen frem også! Eirik har allerede skrevet et morsomt blogginnlegg om cafèbesøket vårt. Dette må dere gjerne lese HER. Han er vanvittig flink til å skrive!

Så fort jeg kom hjem var det bare å kaste seg på innredningsprosjekt – soverom. Resultatet tenkte jeg å vise dere med det samme. Regner med at det er i orden? Det var så godt med en forandring nå! Jeg har jo hatt det samme sengeteppet med de samme sorte, grå og glittrende putene i fire år! Nå har jeg forelsket meg fullstendig i denne blå/grønne fargen. De hvite saueskinnsputene er fra Living, stigen er fra ellos og sølveskene i vinduet er fra kremmerhuset, men alt det andre er kjøpt på Ikea!  

 

 

Til og med min blå/grønne, nesten ubrukte Vero Moda genser kom til nytte i dag! Den ble brettet som et teppe og brukt som pynt på www.ellos.no stigen min. Hva skal vi egentlig kalle denne fargen?

Jeg måtte fjerne de blå grenene ettersom de var i helt feil farge.
Ellers følte jeg det ble bra jeg! Jonas måtte til og med si seg enig!

76 kommentarer

Siste innlegg