Reddet av snille lesere

Tusen takk for alle de gode tipsene dere la igjen under forrige innlegg! Jeg har ikke fått lest dagens kommentarer før nå ettersom vi har hatt nok en dag med nettproblemer. Arh, jeg har ikke lyst til å fylle de få innleggene jeg publiserer med syting og klaging, men jeg er bare nødt til å gi dere en forklaring på hvorfor det kommer så få oppdateringer om dagene! Vi har fremdeles store problemer med å få koblet til internettet i leiligheten, og det gjør at jeg ikke får gjort noe som helst. Jeg forstår ikke hva som er galt ettersom det hver morgen fungerer perfekt i et par timer før det forsvinner og blir borte resten av dagen, noen dager til og med flere i strekk. Heldigvis kommer det en mann på besøk i morgen for å se på problemene vi har både med tv og internett. Jeg krysser ALT jeg har for at vi kan få orden på dette da!

Jeg må bare si det igjen. TUSEN takk for at dere tar dere tid til å legge igjen kommentarer med tips og erfaringer fra deres egne reiser! Det hjelper så vanvittig mye. Tror dere foreksempel at Cathrine og jeg visste det var 23 års grense på å få reise med dette skipet? Heh! NEI. Heldigvis har den snille mammaen til Cathrine snakket med styret og ordnet oss tillatelse til å få reise likevel. Tenk hadde ikke dere informert oss om dette så hadde vi kanskje stått der på kajen og vinket fem stjerners suiten vår farvel! Haha, jeg ler meg ihjel. Jaja, jeg er sikker på at vi også hadde tatt det med et smil. Vi hadde vel sjekket inn på et hotell, dratt på Eric Saade konsert og som alltid storkost oss i Oslo.

 

Skrivelysten min er virkelig på topp om dagen. Jeg har etter anbefaling av dere lesere kjøpt meg mobilt bredbånd, men jeg har prøvd å få det til å fungere i de jeg vet ikke.. siste seks timene? Jonas fikk det ikke til i går kveld og jeg får det ikke til i dag.. Noen vil ikke at jeg skal få gjøre jobben min ihvertfall!

21 kommentarer
    1. Hei! 🙂
      Jeg bare lurte på hva slags internettleverandør dere har?
      For ett år tilbake siden var vi VELDIG plaget med internett, det datt ut hele tiden og kunne være borte i flere uker. Vi hadde da Nextgentel, som IKKE anbefales 🙂
      Nå har vi Telenor og er strålende fornøyd.

    2. Anonym: Heisann! Det er de som eier leiligheten sitt nett men på routeren står det Belkin. Vet ikke om det har noe betydning. Jeg har prøvd å bare ta nettledningen rett i pcen også, men det er nada tilkobling. Vi får sikkert litt mer greie på hvorfor vi har sånne problemer i morgen. Hååper vi får orden på det da. <3

    3. Belkin er bare navnet på selve routeren, og har nok ingenting med internettlevrandøren å gjøre:) Da vi hadde samme problem, funket det heller ikke med kabel rett i pcen.
      Men da krysser vi fingrene for at dere får greie på det i morgen! <3

    4. Om jeg klarer det så! Haha. Jeg spurte utleier som han visste om det gikk en fasttelefonlinje inn i leiligheten, og det gjorde det! Så ringte jeg til telenor og de trengte navnet til de som bodde her før meg, for å finne det gamle nr til linja. Det fant vi ut av og så testet telenor linjen og jeg fikk et utrolig godt og billig nett. Er det lureste jeg har gjort. Installerte ruteren selv (trådløs boksen).
      Håper du finner utav det. Er fantastisk med ordentlig internett! <3

    5. Line S.: Heisann! Det er fra Ikea og koster sikkert ikke 200 kroner engang. Hehe, men det har en fryktelig kvalitet. Jonas har slått hull i det to ganger (litt ivrig fifaspiller). Så vi er på jakt etter et nytt et 🙂

    6. Hei, bare leste på det forrige innlegget.. Dere skulle på den nye cruisebåten? Mammaen min har jobbet der fra starten, og jobber på den fineste resturanten bakerst i båten – og jeg har vært der en del ganger så lurer på hva du mener med ny?:) for den er jo ikke så ny lenger… Dere burde hvertfall bestille bord så fort dere kommer ombord på den resturanten, det blir fort fullt og det er den som ligger bakerst med alle vinduene. I tillegg så er den baren på øverste dekk helt fantastisk! 🙂 ha det gøy på tur, foresten får dere ei dame med krøllete hår med litt trønderdialekt på resturanten, ja da er det mammaen min 😉 hehe GOD TUR

    7. Du er sikker på at disse problemene ikke kan ha noe å gjøre med at du mener du så en skikkelse i leiligheta? Har nemlig ei venninne med et hus hvor det skjer “uforklarige” ting, som sliter med både tv og internett. Hehe .. Det finnes nok mye mer mellom himmel og jord enn vi tror 🙂 Håper det blir orden på det hvertfall.

    8. Jeg håper viirkelig du får fikset opp i internettet!! Så utrolig irriterende at det ikke funker, dere har vel prøvd å restarte det? Jeg er desverre ikke så teknisk så jeg har ingen tips å komme med.. Men håper det blir fikset snart så vi kan få enda flere spennende innlegg å lese 🙂
      Ha en strålende dag! stor klem

    9. Du.. Den darco shai barberhøvelen, jeg har brukt den litt nå, men vis jeg shaver meg tidlig på morgen begynner hårene å komme tilbake allerde på kvelden.. Er det sånn med alle eller vokser bare mine for fort? ;s

    10. Har du begynt å lese “Og fjellene ga gjenlyd”? Har lest både “Drageløperen” og “Tusen strålende soler” av Khaled Hosseini og gleder meg til å starte på denne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg