Vinn Marc Jacobs Daisy parfyme

 
 

 

Noen som er misunnelige på den deilige samlingen av Dorco Shai produkter? Nå kan også du svømme i barberhøvler og ekstra blader! Denne søndagen har jeg i samarbeid med Dorco Shai fått lov til å dele ut et års gratis forbruk av høvlene deres! Høres rimelig greit ut? Vel, de gode nyhetene stopper ikke der. Jeg har også fått lov til å dele ut en Marc Jacobs Daisy parfyme! Dette er en vanvittig frisk og god duft. Jeg lurer på om ikke jeg faktisk har tipset dere om denne parfymen på bloggen tidligere?

Nå som den første høstmåneden allerede er godt i gang og det sure været er like rundt hjørnet, får man bare lyst til å pakke seg inn i tre dyner, ligge på sofaen, spise godteri, og se film etter film. Slik har ihvertfall jeg det. Det er faktisk ingenting som føles bedre enn å ligge nøyaktig slik og lytte til det sure høstværet på andre siden av vinduet. Se for deg at du tar en varm og god dusj. Du gjør kroppen silkemyk ved hjelp av en god skrubb, og du barberer bort ethvert stikkende hår med en av dine seks bladers Dorco Shai høvler. Deretter smører du deg inn i en god fuktighetskrem, sprayer deg med duften av Marc Jacobs Daisy, pakker deg inn i den myke morgenkåpen og nyter livet som sofagris med tidenes film snurrende på skjermen! Høsten ble plutselig ikke så dum likevel? Slikt har man ikke samvittighet til å gjøre på en god og varm sommerkveld! Nyt høsten ved å skjemme dere selv bort jenter! We deserve it.



Slik deltar du:

1. Klikk hjem Dorco Shai sin gratis prøvepakke HER
2. Legg igjen en kommentar på bloggen om at du har deltatt!

 

MASSE LYKKE TIL!

     Annonse

290 kommentarer

Siste innlegg