Antrekk – 050913

 

I dag er jeg heldekket i Vero Moda klær! Jeg skal nemlig på jobb om en liten halvtime og der blir jeg helt til halv ti i kveld. Merker det er litt for lenge siden jeg har vært der nå. Håper jeg blir møtt av hundre nye høstplagg som bare skriker etter å bli tatt med hjem.. Så håper jeg selvsagt at bankkortet mitt blir glemt igjen i leiligheten. Hehe! Jeg kan jo ikke handle jeg nå! Cathrine og jeg reiser på tur neste uke og da skal jeg ta meg råd til noen deilige spabehandlinger! Det ble litt forandringer rundt reisedestinasjonen ettersom vi bestilte for sent og prisen på det ønskede hotellet ble for dyr, men tur blir det ihvertfall! Gdansk må jeg reise til ved en senere anledning. Nå blir det i stedet to dagers cruise i fem stjerners suite med havutsikt. Hihi, tror vi skal kose oss der også! -Men mer om det senere.. Vero Moda kaller!

 
Sko fra Nelly, Bukse, smykke og topp fra Vero Moda, Jakke fra www.Nastygal.com

 

Kan dere ha en fin dag så lenge?
Tenk helgen er her allerede i morgen!

30 kommentarer

Siste innlegg