Spørrerunde – EF Språkkurs i utlandet

 

Nå er det tre dager siden Jonas og jeg kom hjem fra EF språkkursreisen vår. Er det noen av dere som sitter igjen med noen spørsmål etter forrige uke? Noen fikk kanskje ikke svar på alt gjennom innleggene fra mitt opphold i Spania? Til dere jenter eller gutter, har jeg lyst til å kjøre i gang en spørsmålsrunde!

Jeg kommer til å svare på absolutt alt om et par dager, og skulle det dukke opp noe jeg ikke vet svaret på så kommer jeg til å spørre om informasjon fra EF sine egne ansatte i Oslo. Spør derfor om hva enn dere måtte lure på! Tenker dere å dra på EF språkkurs i fremtiden (til hvilket som helst land), så kan dere bruke meg nå og få mye nyttig informasjon fra det kommende svarinnlegget!

 

Det ble dobbel dose antrekk på dere i dag! Håper det er i orden. Måtte jo ta igjen litt for gårsdagen! Både bukse og jakke er fra Bikbok. Pumpsene er fra Bianco og toppen er en gammel, avklippet peplumtopp som jeg bare har gjort om til en slags magetopp. Jeg har til og med stelt håret i dag jo! *Flink*

Vi har forresten enda ikke fått internett tilbake så nå har jeg dratt til svigers for andre gang i dag. Jeg skal kjøpe meg en reserveløsning i morgen tidlig så jeg slipper å oppdatere dere på en slik dum måte. Kanskje nettet til og med på magisk vis kommer tilbake over natten? Krysser fingre og tær!

Tenker du å dra på EF språkkurs i fremtiden?
Har du noen spørsmål så ikke nøl med å stille dem!

30 kommentarer
    1. hei:)
      jeg må si at jeg liker bloggen din veldig godt og følger med hver dag. Det er som å sitte å se på barne tv igjen, haha xD
      Jeg liker at bloggen din pga. det er så mye mer enn mote og antrekk enn de andre bloggere.. Du inkluderer Jonas, familiene dine, venner, studie og ikke minst hvor kreativ du er + du er kokk i huset;) har alltid lurt på er du i størs. S eller M, litt slemt å spørre, men du har idealt fin kroppsbyggning. Ikke for mager som fotballfrue og ikke for rund. Fin og sunn kropp:) Du inkluderer meg som er ” seere” en del av livet ditt, og det setter vi alle stor pris på 🙂 Du får meg til å smile når du står og tar fotoshoot, vakker jente. Høres som jeg er forelsket i deg, haha xD Jeg håper du får en fin kveld videre:) Ville bare si du er inspirasjon til unge jenter:)

    2. Ville du anbefalt en 17-åring å dra? Eller passer det bedre når man blir litt eldre? 🙂 det hørtes ut som du koste deg masse ihvertfall <3

    3. lærte du mye på turen? hva er det beste med turen? annbefaler du å dra på slik tur? hvor mye kostet turen?

    4. Jeg har veldig lyst til å dra på språkreise til USA. Det er ikke sikkert du kan svare på dette spørsmålet siden du var i spania for å lære spansk. Men jeg skriver spørmålet her allikevel.
      Må man være veldig god i Engelsk? Jeg får ekstra hjelp på skolen. Tror du EF hadde klart å finne et program som passer meg? Jeg ligger på en 2/svak 3.
      Ps: Kjempe bra at du er så intressert i å hjelpe bloggleserene dine:)

    5. Hvor mye vil det koste sånn ca for en uke i Barcelona for to stk? Finner bare info om 2 uker ++. Kunne tenke meg å bare være en uke. Hvor mye lommepenger anbefaler du å ha med? Hvor mye spansk lærte du? Håper du hadde en fin tur 🙂

    6. Hvor mye spansk har du hatt før dere dro til Spania?
      Hvordan foregår det;
      – Hvor mye skole er det?
      – Hvor mange ekspedisjoner/turer er det?
      – Hvor mye fritid får man?

    7. Er du så lite selvstendig at du måtte ha med kjæresten, SELV OM han ikke skulle ta kurset?? Kunne du ikke reist alene – som folk flest gjør?

    8. Hvor lenge i forveien må man bestille en slik reise? Går det an å kun reise i 1-2 uker? Undervisningen, må man være mye aktiv?
      Supert med svar 🙂

    9. anita: Nei så hyggelig å høre! Tusen takk for en herlig tilbakemelding Anita. Slike kommentarer er gull verdt. <3 Jeg er en størrelse S. Hehe, så vet du det 🙂 Håper du fikk en fin kveld selv! Jeg sluknet på sofaen i halv tolv tiden jeg. <3 Igjen, takk for gode ord. 🙂

    10. hei 😀 jeg har selv tenkt å reise neste år etter som jeg skal ta et år fri fra skolen, etter 3 år på studiespess 🙂 Noen tips du kan gjøre når det kommer til EF? er det noe du ville anbefale?

    11. Følte du deg trygg og at du var i gode hender under hele opplegget? Var det sånn at du følte du bare var en i mengden, eller ble akkurat DU lagt merke til og passet på? 🙂 Trygghet er viktig for at jeg skal kunne dra på en språkreise 🙂

    12. – Jeg lurte på om viste hvor i Frankrike man kan dra på språkreise.
      – Kan man reise når som helst? og hva er prisen?
      – Får man mye “fritid” sånn at man kan gå rundt å titte selv i byen?
      Og forresten så elsker jeg bloggen din, du er utrolig inspirerende 🙂 Ha en fin dag videre!

    13. Hvordan hadde Jonas det :/ når han fikk vite hva som sjedde med bestefaren hans? Hvordan taklet han sorgen?

    14. Er det flere kurs nå i år, og når er fristen?
      Kan man lære nok, for å klare å ta eksamen i dette faget?

    15. Hvor selvstendig er man på et sånt kurs? Dvs hvor mye fritid har man, er det fast opplegg i helgene osv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg