Antrekk – 030913

 

Åh, hvilken lettelse. Jeg forventet ihvertfall 10 kjeftende kommentarer angående mitt fravær det siste døgnet. Jeg må virkelig slutte å glemme hvor fantastiske dere er. Ikke èn sint kommentar! *Puh* Hehe.

Tidlig i går formiddag forsvant nettet fra meg. Jonas hadde bilen hele dagen og dermed ble jeg sittende der. Å sitte en hel dag og vente på at nettet skal fungere igjen kan for meg sammenlignes med å stå på et busstopp og vente på at en ikke eksisterende buss skal komme og plukke meg opp. Hehe! Jeg blir i et så latterlig dårlig humør at det ikke er sunt å omgås meg. Da klokken nærmet seg fire og nettet fremdeles ikke var der, begynte jeg hysterisk å vaske. Jeg vasket ALT. Klær, gulv, kommoder, skap.. Jeg vasket til og med bort litt frustrasjon! Sånn er det å være avhengig av internett. Forsvinner det fra meg så får jeg ikke gjort noe som helst, og får jeg ikke gjort noe som helst så går jeg på veggene. Det fungerer fremdeles ikke, men nå har jeg ihvertfall fått bilen og kjørt til andre siden av byen for å blogge hos svigerforeldrene mine. Jeg må virkelig få ordnet meg en reserveløsning snart!

 
Sko fra Gina Tricot, Skjorte fra Zara, Blazer fra Pull and Bear, Bukse fra New Yorker

 

Bildene ble tatt i gårsdagens regnvær. I dag har vi fått SOL!
Jeg har litt jobbing å ta igjen jeg! Vi skrives igjen.

46 kommentarer

Siste innlegg