En unik svigerfamilie

 

I dag har jeg fått fårikål til middag, jeg har fått en gigantisk pavlovakake, og jeg har fått bursdagspresanger som om det var en av svigers egne barn som fylte år. Se på alt dette da! Hvor heldig er det mulig å bli? Er det i det hele tatt vanlig å få stelt i stand bursdagsselskap av svigerforeldrene sine?

For en fantastisk familie jeg har klart å lure meg inn til. Jeg føler meg alltid så tatt vare på og hjemme hos svigermor og svigerfar. Ikke alle har det sånn. Noen har ikke engang èn familie å betro seg til. Her har jeg to! Tusen takk for at dere er som dere er. Dere er noen rimelig unike mennesker. <3

 

 

Jeg har fått penger, noen nydelige dessertskåler i Rosendahl, og en rålekker vannmaskin som lager kullsyrevann med og uten smak. Dette er noe jeg lenge har ønsket meg til den nye leiligheten, men som jeg aldri engang ville turt å sette opp på ønskelisten! Herlighet, for en snill og gavmild svigerfamilie.

Jeg er sikker på at dere alle er spente på hva jeg fikk av Jonas? Vel, han har spandert x antall middager på meg nå mens vi har vært på ferie.. Han har kjøpt jenteturen til Gdansk som Cathrine og jeg reiser på senere i september, og jeg har fått 1000 kroner å shoppe for. JEG.ER.EN.HELDIGGRIS.

Tusen takk for en nydelig bursdagsfeiring!

50 kommentarer

Siste innlegg