Malaga by night

 

God kveld! Eller natt? Jonas og jeg kom akkurat inn døren fra enda en liten rundtur i Malaga sentrum. EF skolen arrangerer som en aktivitet, sightseeingtur til Malaga sentrum for å vise de nye elevene rundt om i byen, men dette kan man velge selv om man vil være med på eller om man ønsker å ta turen på egenhånd. Hadde jeg reist alene så ville jeg definitivt dratt sammen med klassen, men ettersom jeg har Jonas med meg, bestemte vi oss for å utforske byen helt selv. Noen av de andre aktivitetene EF skolen tilbyr er kajakpadling hvor man padler på sjøen til små grotter eller nydelige, forlatte strender. Man kan surfe, ri på hest, spille beach-volleyball, dra på Picassomuseeum, fotballkamp.. There is so much to do, and so little time! Ihvertfall for Jonas og jeg som reiser videre til Barcelona allerede onsdag morgen. Litt bilder fra den magiske kvelden vår får dere under her. Håper det står bra til med dere der hjemme!

 

Jonas: Jeg føler jeg er i eventyrland.
Marthe: Hvorfor det?
Jonas: Se på all den fine pynten som henger over oss! De har til og med lagt innefliser i hovedgata!
……. 3 minutt senere.
Jonas: Kjenner ikke du på denne magien?

Jonas er en herlig skrue. Jeg elsker at han setter så stor pris på hver minste ting. Dere skulle hørt han da vi på kveldstid ankom katedralen i byen.. Vi sto utenfor inngangspartiet som dere ser på bildene over her, og beundret kunstverket av en gigantdør da en gamel spanjol begynte å spille rolig gitarspill for oss. Jeg trodde ærlig talt at Jonas skulle gå i bakken. La oss bare si at magiskalaen nådde nye høyder.

20 kommentarer
    1. å, så vakkert det var der!! haha, jeg og er litt sånn som syns det blir litt magisk når det er sånn som på bildene du har her 😀 var på kreta og gikk ute om kvelden da det var mørkt og man så alle lys bortover gatene, gikk helt i drømmeland, hahaha 😀
      virker som det er mange aktiviteter dere kan gjøre der, kajakkpadlingen hørtes jo superspennende ut! sikkert mye fint å se 🙂

    2. Allt bra? 😀
      Gillar du mode, tävlingar, insperation, DIY och shopping lika mycket som jag?
      Då är min blogg perfekt för dig, kika gärna in! 🙂
      Ha en grymt bra dag & super fin blogg förresten!
      Glöm inte bort att jag har en tävling och veckans blogg just nu! 🙂

    3. Virker kjempegøy det du er med på! Kunne gjerne tenkt meg det selv! Så at du skrev at du hadde fransk på skolen, det hadde jeg også, og jeg syns det hjalp da jeg skulle lære spansk på skolen, siden noen ord er nesen like osv:)

    4. Ååh, så romantisk <3 Har vært inne i kirken, den er like fin på innsiden! Synd dere ikke får tid til å se alt, men da kan det være fremtidige planer - Malaga kan man jo reise til en langhelg også, tar vel bare rundt tre timer å fly 😀 Uansett får dere kose dere masse den siste dagen, håper dere rekker alt dere hadde lyst til idag! 😀

    5. Hei Marthe! Åååå, for noen FLOTTE bilder! Ser ut som dere koser dere masse, og at du trives på kurset! 🙂 Flotters toppers! Men OMG….hvor er kjolen din fra??! LOVE IT! 😀 😀 😀 Klem <3

    6. Åååh, heldiggris! Kjenner jeg savner Málaga bare mer og mer. Bodde der et år og ser på det rett og slett som hjemstedet mitt etter jeg flytta ut hjemmefra. Bodde faktisk i nærheten av språkskolen du var på, bare at jeg gikk på en annen skole 🙂 Det er en vakker by med mye sjel. Dere burde virkelig komme tilbake og utforske den mer. Det er såå verdt det. Maten, språket, folkene, kulturene og tradisjonene.. im in love!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg