Antrekk – 220813

 

Har dere en fin torsdag så langt? Jeg koser meg glugg ihjel her i Stavanger. For et nydelig vær vi har fått! Åh, jeg blir så glad. Bella og jeg har ligget på gresset i farmor og farfars hage i flere timer nå. Sommervarmen er visst ikke helt over enda. Min nye bok skulle egentlig spares til neste uke, men i disse tilstander kunne jeg ikke motstå fristelsen. Norske moreller, grønt gress, og en god roman.. 


Skjørt og pumps fra Gina Tricot, Topp fra Bikbok, og belte fra Nastygal  

 

Fy så fantastisk! Nå er det duket for middag ute i steinhagen her.
Ønsker dere en nydelig torsdag videre, så skrives vi igjen litt senere!

26 kommentarer
    1. Lurte på en ting.Går du noen gang med dagens antrekk?eller blir de kun tatt på for å bli tatt bilde av som inspirasjon?Mener det ikke negativt, kun nyskjerrig;)

    2. hørte det, at det var dødsfint vær i stavanger 😀 her er det også veldig fint, men ble just blå himmel og sol 🙂 elsker det og nyter det til det fulleste. sommeren, kan du ikke vare for alltid?! dødsfint antrekk, åh like nydelig som alltid du. kjempefin farge på den toppen 🙂

    3. så fin du er!
      haha, drømte faktisk om deg i natt, forresten.. haha, drømte at du og jonas var på ei strand i kristiandsand, her jeg også bor. For jeg hadde lest på bloggen din at du skulle på stranda med jonas. Haha 🙂
      Kos deg i Stavanger 😀

    4. Så nydelig du er! Jeg synes bloggen din er bortimot perfekt! Den har litt av alt og litt til! Kos deg masse i Stavanger, gleder meg til oppdateringer fra språkkurs i Spania 🙂

    5. Du er så nydelig Marthe! Og jeg elsker bøkene du leser. Jeg bruker deg som inspirasjon når jeg skal finne noe nytt å lese på, så hvilken er det du leser nå? Hihi <3

    6. Unnskyld, nå høres det ut som at jeg ikke leser bloggen din siden du skrev om boken i forrige innlegg! Men jeg har vært på skolen nesten konstant i ett døgn, så hadde ikke fått med meg at det var ett innlegg til <3 haha

    7. Hei Marthe! først må jeg bare si at jeg elsker bloggen din og du gir meg så mye inspirasjon i hverdagen! <3 Men jeg lurte på en ting, får du aldri gnagsår av skoene du går med? jeg elsker å gå i høyhelte sko og har helt like sko som du går med her men jeg får så fryktelig gnagsår og vannblemmer... Bruker du noe for å unngå det?

    8. Nydelig! Elsker skjørtet! Skulle ønske vi hadde gina tricot her…Men skal vel ikke klage, vi har tross alt berskha, primarkt og en hau andre butikker som “dere” drømmer om at skal komme til Norge. Men hadde ikke gjort noe om gina tricot og biko bok bestemte seg å starte i frankfurt 😛

    9. Elise malen: Nå måtte jeg tenke litt.. Det kan hende jeg blander nå! Jeg kjøpte et lignende belte fra Nastygal, men det er godt mulig at dette er fra Gina Tricot ja! <3

    10. Tonje Hesjedal: Heisann! Så hyggelig med en kommentar fra deg. 🙂 Jeg får gnagsår av mine verste hæler jeg også, men hvis jeg skal gå langt utendørs så passer jeg på å velge et mer behagelig par. 🙂 Jeg går ikke på shopping i hæler som jeg er usikker på om er behagelige over tid. Det gjelder bare å finne de gode parene!

    11. *Kathrine S*: Jeg går alltid med dagens antrekk, men noen dager kan jeg ha flere antrekk. Det kommer ann på om jeg skal ut på noe spesielt eller om jeg skal på jobb og må gå heldekket i Vero Moda klær 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg