Et etterlengtet familiebesøk

God morgen kjære lesere! Først vil jeg bare si tusen takk for alle de gode ordene dere la igjen under gårsdagens første innlegg. Og andre innlegg for den saks skyld. Dere har jo bare gode ord på hjerte. Jeg har alltid visst at jeg har snille leserne, men i går ble jeg nok en gang påminnet hvor heldig jeg er. Takk!

Jeg skulle jo komme med en tredje oppdatering i går, men plutselig satte jeg på toget til Stavanger og plutselig var jeg i stua til bestemor. Der ble jeg sittende og skravle i timesvis. Jeg savnet familien så mye at jeg bare måtte se å komme meg av gårde til Stavanger i en fei. Jeg blir her til lørdag og så reiser Jonas og jeg videre til varmere strøk på søndag. Jonas har allerede bestilt billetter til oss for Barcelonakamp. Mannfolk og fotball.. Jaja, da blir det lettere for meg å dra han med på hesteridning etterpå.

Bella var litt redd for at hun ikke skulle få bli med på tur! Hehe.. ingen grunn til bekymring Bellis!

 

SE HVA JEG HAR KJØPT! Khaled Hosseini har kommet ut med en ny roman. Jeg har aldri kjøpt en bok i denne type hastighet før. Jeg leste ikke hva den handlet om før jeg kom hjem, fordi det ikke hadde noen betydning. Jeg bare vet at jeg vil elske denne historien. Bokanmeldelse kommer så fort den er utlest!

Noen som allerede har lest den? Jeg er så spent!

27 kommentarer
    1. Jeg satt faktisk og tenkte på om Khaled Hosseini ville komme ut med ny bok snart 😮 denne må jeg kjøpe!

    2. Åååå så nydelig hund! Du er så fin og birker som en utrolig hyggelig dame/jente. Håper du koser deg i Stavanger! Men jeg lurer på en ting som jeg skulle ønske jeg fikk svar på. Hvorfor hører vi aldri noe til mammaen din? Plis svar meg! Håper det går fint at jeg spør om det. Digger bloggen din stå på du er best <3 🙂

    3. SKAL DERE PÅ BARCELONA KAMP? åh, så sinnsykt heldige. misunner deg kjempemasse, du vet ikke hvor heldig du er. de er faktisk et av verdens beste lag og du får sett dem live. ååh, skjønner godt at jonas bestilte billetter!! du må nesten ta bilder fra det 🙂

    4. haha er akkurat som deg, skal garantert få kjøpt denne boken så fort som mulig selvom jeg ikke engang har hørt eller lest hva den handler om!

    5. den boka er helt FANTASTISK, jeg har lest den ut ferdig, og kan si at den er på lik linje med tusen strålende soler. Khaled Hosseini skriver så utrolig bra, og denne boka gir mening, akuratt som de andre romanene hans! Ha en fin kveld, Marthe 🙂

    6. Åh, barcelona kamp! Jonas er utrolig heldig som har deg som er så snill og god mot han! Kos deg videre på det fine vestlandet vårt, hehe! 🙂

    7. Du kan bare glede deg til å lese denne boken! Den er virkelig helt fantastisk, etter min mening ihvertfall!

    8. for en sjarmerende og ikke minst elegant hund! vet du om dette er samme rase som hunden til youtuberen, Jenna marbles? minner meg hvertfall veldig om den. den virker så avslappet på filmene hennes at det er morsomt! 🙂

    9. God tur på søndag! 🙂
      Lurer bare på hvor Bella skal være mens dere er borte? 🙂 Og jeg klarer ikke å se at du har skrevet noe sted hvilken rase hun er, men kan være jeg har oversett noe 🙂

    10. Hvilke barcakamp skal dere se? siden er ikke noe hjemmekamp i helgen, eller skal dere kanskje til Malaga også? 😮 innmarri heldig hvertfall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg