Antrekk – 190813

Ååå, nå har dere en nydelig middagsoppskrift i vente! Jeg har akkurat laget oss blomkålsuppe og jeg sier bare GLED DERE! Oppskrift kommer i kveld, men først dagens antrekk! Jonas dro på fotballkamp for en liten halvtime siden, og nå sitter Bella og jeg og koser oss gode og mette i sofaen. Jeg skal få unnagjort litt bloggarbeid før ungkarskvinnen begynner! Jeg fikk ikke sett aller første program forrige uke så denne mandagskvelden går jeg ingen steder. Skal jeg velge et favorittprogram så må det være ungkaren. Det slår til og med fødeavdelingen. Hehe! Jonas.. Hver mandag kveld fremover, er tven MIN. 

 
Skjørt fra Vero Moda, Genser fra Thailand, Sandaler fra Nelly, Marc Jacobs Klokke, Veske fra H&M

 

Flere som skal se ungkarskvinnen i kveld? 

39 kommentarer

Siste innlegg