Nattahilsen fra stågå

Hihi, hils på min nye hund! På fredag fortalte jeg at Bella skulle få bo hos oss i nesten et år, men på bildene jeg la ut var det jo tre hunder. Dumme meg glemte helt å nevne hvilken av dem som het Bella. Jeg regnet visst bare med at alle leserne mine hadde fulgt meg i årevis da jeg skrev det innlegget. Hehe! Bella var altså den grå italienske mynden. En nydelig liten frysepinne som allerede tidlig i august måtte kles litt på. Jeg vil ikke at hun skal fryse seg syltynn, så i kveld måtte vi ty til onepiecen.

Nå ligger hun og snorker i armene mine. Det er bare så vidt jeg rekker bort til tastaturet her. Jonas er på sin tredje nattevakt denne uken, så Bella og jeg har leiligheten helt for oss selv. Tenkte faktisk å snurre film jeg nå! En koselig Disneyfilm kanskje? Det ville vært en fin måte å avslutte en hektisk uke på.

Kan ikke bli annet enn glad av dette vinnende vesenet!
Ønsker alle fine lesere gode, søte drømmer..

32 kommentarer

Siste innlegg