Antrekk – 170813

Kjære lesere? Har dere en bra helg så langt? Jeg kom akkurat inn døren fra en god tur, og nå sitter jeg i sengen og oppdaterer dere! Jonas har kapret stuen ettersom Manchester United spiller sin første kamp i kveld. Flere som følger med på den kjedelige fotballen? Hehe. Jeg ville vasket toaletter fremfor å se en hel fotballkamp. 90 minutter med løping etter ball blir litt i det lengste laget for min del.

Er det bare jeg som føler det er tusen år siden forrige antrekks-update? Jeg føler for å dele et milelangt bildedryss med dere i dag jeg. Håper derfor dere liker antrekket! Hehe. Det ble noe litt annerledes denne lørdagen. Maxiskjørt kombinert med dongeriskjorte, røde lepper, favoritthælene og litt sølvsmykker.

 
Skjørt fra Thailand, Skjorte og topp fra Vero Moda, Sko fra Zara, Smykker fra Bikbok

 

 

Håper dere likte det!
Nå kommer snart Cathrinemor på besøk her.

34 kommentarer

Siste innlegg