Velkommen til Borges Kennel

GOD LØRDAG! Da var jeg endelig tilbake på bloggfronten. Jeg har hatt to hektiske dager med tre hunder i hus, jobb nummer 2 og bryllupsbaking. I går fikk vi besøk av hund nummer 2 og hund nummer 3 så nå sier jeg bare velkommen til Borges kennel! Jonas jobbet nattevakt i natt så da tok jeg meg til og med friheten til å invitere alle tre hundene opp i sengen. Hihi, aldri sovet så godt i mitt liv.

Ellers vil jeg komme med en veldig gledelig nyhet til dere! To av hundene vi har fått på besøk reiser hjem til søndag, men èn av dem blir igjen. Åjada dere leste riktig! Vi har fått lov til å ha hund i den nye leiligheten, og nå skal vi få låne Bella i nesten et helt år! Andrea har som tidligere nevnt reist til Danmark for å studere, og her får hun ikke lov til å ha hund. Ettersom Bella og jeg allerede er bestevenner sa jeg at jeg kunne passe henne dette året. Er ikke det gøy!? Nå får Jonas og jeg et lite prøveår før vi eventuelt skulle gå til innkjøp av en hund selv! Åh.. Nei nå er jeg fornøyd dere.

Nå ligger alle tre og snorker i sofaen. Det tar på med hakelek!
Jeg har litt bloggoppdateringer å ta igjen jeg. Vi skrives!

37 kommentarer
    1. hei marthe har sendt deg en mail kan du sjekke det. Gjelder en hund som du kan passe. En chihuahua

    2. Så herlig Marthe 🙂 Men tror du ikke det blir helt grusomt å gi henne fra seg igjen? Jeg jobber selv som hundepasser på heltid, og hunder som er her 1+ mnd knytter jeg veldig sterke bånd med, og det er alltid grusomt å gi dem tilbake til eieren sin.
      Men selvfølgelig, god trening på å se om dere faktisk vil ha hund, eller er klar for det 🙂 Mange skulle tenkt slik før dem gikk til anskaffelse av et kjæledyr!

    3. Hei Marthe. Reiser ikke du ofte utenlands?
      Håper du ikke gjør det når du har tatt på deg en hund i ett års tid.
      Veldig flott hund! Hva slags rase?

    4. Så utrolig gøyt, har alltid hatt lys på hund❤ kva av hundene er Bella? Og eit til spørsmål: vist du og Jonas skulle kjøpe egen hund kva hund ville du ha kjøpt da? (Hunderase). Elsker bloggen din og stilen din❤

    5. Hei Marthe!
      Så koselig å lese at du og Jonas skal låne en hund i ett helt år! 🙂 men hvem av hundene er det som er Bella? hehe, leste jeg ikke godt nok sto det i teksten eller skreiv du det ikke? 😛

    6. Hei! Jeg har aldri kommentert bloggen din før, men må si at jeg likte bloggen din veldig godt. Du er bare fantastisk 🙂 Lykke til med hundepass 🙂 Klem

    7. er jo god trening til dere eventuelt skal skaffe dere hund selv 🙂 så får dere sett om det passer for dere. er ikke alle det passer for. men dere reiser jo mye? hvordan tror du det kommer til å bli med hund? Har en labrador selv og den største ulempen er jo at vi aldri får reist noen plass… men verdt det er det hvertfall 🙂

    8. Saa fine voffser da!! Gled deg til aa ha hund paa fulltid, er virkelig en fryd, de gir saa mye 🙂 for noen herlige bilder forresten, man kan se hvor mye du elsker hunder 🙂

    9. Så søte hunder ! Den svarte, altså Kira er hunden til broren min, så hun skal vi passe om en uke 🙂
      Kos dere kjempemasse!

    10. verdifull erfaring,men du kommer til å dø litt innvending av å levere henne fra deg igjen.
      Hunder elsker deg med hele seg og Bella og mammaen hennes er veldig heldige som har dere to som stiller opp og er fantastiske fosterforeldre for en vakker liten dame. Eg har 3 og kunne aldri gitt noen av dem fra meg,sterke sterke Andrea<3

    11. Erika: Bella er den grå 🙂 Glemte helt å skrive det. Hehe! Jeg vil ha en dalmatiner, men det vil ikke Jonas så jeg vet faktisk ikke helt. Jeg tror aldri vi hadde blitt enige om hvilken rase vi skulle gått for. 😀

    12. Karoline: Hei Karoline. Jeg har reist to ganger i år og vil jeg reise mer så passer moren til Andrea Bella den ene uken. Det skal nok gå veldig flott! 🙂 Bella er en italiensk mynde 🙂

    13. Linn. Hund, foto, mat og hverd: Jo det blir sikkert kjempetomt når Bella skal tilbake til Andrea igjen, men nå bor vi i samme by så jeg får helt sikkert sett henne så mye jeg vil etter det også 🙂 Å være hundepasser på heltid må være drømmejobben Linn! <3

    14. Så gøy at du skal passe hund! Jeg leser bloggen din hver dag 😀 Elsker også hunder og skal selv skaffe meg en egen etterhvert. Du burde virkelig lese litt om rasen Shetland Sheepdog. Utrolig søte hunder, og ikke minst den mest gira lille hunderasen jeg har vært borti! Og en av de smarteste hunderasene i tilegg. Men man har jo ulike preferanser når det kommer til hunder selvsagt, både med personlighet og utseende. Du finner sikkert en herlig rase uansett!

    15. Troller ja.. Søren,ser AKKURAT ut som min søsters hund,men han er Border Collie.. Var derfor jeg lurte.. Men,da er de altså ikke i slekt.. Hehe 😊

    16. Bella må være den søteste hunden jeg noen gang har sett, å gud jeg vil ha en sånn!! Lucky you 😀

    17. Nydelig italiener! Har en selv og har enda ikke klart å bestemme meg for hvem jeg liker best av italiensk mynde og whippet, endte opp med en av hver.
      Lykke til 🙂

    18. Åå, det er så koselig å lese bloggen din! Føler jeg sitter i stuen deres imens jeg leser den. Stå på 🙂

    19. Så utrolig koslig! Elsket den toppen i håret ditt, får ikke til sånn selv, så hadde blitt super glad om du kunne lage en steg for steg av den?:) hadde blitt evig takknemlig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg