Antrekk – 140813

 

Jonas: Jeg går ikke med deg på Ikea i det antrekket der!
Marthe:
Virkelig? Av alt jeg har hatt på meg, så er dette det du blir pinlig berørt av?

God morgen alle sammen! Tenkte bare å dele litt flere bilder av gårsdagens antrekk med dere. Hehe, Jonas kunne som dere kanskje forsto ikke fordra dette antrekket. Det var noe av det verste han hadde sett meg i. Jeg skal si meg enig i at det var spesielt, men hallo i luken. Han har da sett meg i verre!

Cathrine og jeg hadde en veldig fin kveld hjemme hos meg i går. Ihvertfall helt til jeg så en sort skygge formet som en mann, sveve over soveromsgulvet. HEH! Aldri vært så redd i mitt liv. Jeg har selvfølgelig bare innbilt meg det, men akkurat der og da ble jeg sittende å svette samtidig som ethvert hårstrå på kroppen reiste seg. Tror bare jeg hadde et crazy øyeblikk. Med stor C. Ellers fikk vi pratet, spist en mengde usunnheter, og bare hygget oss i hverandres selskap! En perfekt onsdagskveld.

 
Sko fra Bianco, Skjørt fra Thailand, Ny genser fra Gina Tricot, Smykker fra H&M

Ønsker dere en deilig torsdag. Vi skrives!

35 kommentarer

Siste innlegg