En dag i hovedstaden

Se på det været! Haha, herlighet for et nedbør. Heldigvis fikk vi bare sol og finvær helt til vi satte oss på cafè for å spise. Jonas og jeg har hatt en veldig fin dag i hovedstaden. Vi ankom byen i halv to tiden og dro rett i et superhyggelig møte. I morgen skal jeg endelig avsløre hva dette dreier seg om. Jeg har gledet meg sånn til å fortelle dere! Åh, dette blir så spennende.

Ellers har jeg takket være Annika endelig fått ordnet meg internett! Jeg sitter nemlig i den nye leiligheten hennes i Oslo og oppdaterer dere nå. Jonas og jeg skal hive oss i bilen og kjøre tilbake til Kristiansand så fort innlegget er publisert. Heldige oss! Hehe. -Men først skal dere få dagen i et bildedryss.

 

 

 

Noen som kjenner igjen EF logoen på de blå papirene jeg bærer?
Hihi. Da forstår dere kanskje også hva jeg er så heldig å skal få være med på!

41 kommentarer
    1. Heii:) Jeg møtte deg på Oslo city idag, når du og Jonas skulle kjøpe is:)
      Også tok jeg bilde med deg, som sikkert husker:)
      Har sikkelig starstruck å møte deg plutselig, jeg var litt sånn nervøs så jeg snakket ikke med deg:( angrer noe sykt:( men jeg må bare fortelle deg at jeg er en veldig stor leser, som leser bloggen din hver dag:) du er serriøst drit
      fin, bilder er ingen ting:) kan sende deg bildene om du vil:) love u

    2. SKAL DU VÆRE LEDER PÅ SPRÅKREISE?! Åååå, jeg bare MÅ gå den gangen du skal være leder! åh, omg hadde vært syyyykt gøy!
      Hei, jeg skal på språkreise med MartheBorge, hva med deg? hahaha <3
      Eller skal du på studie med ef? nei fysøren, dette må du fortelle oss fortest mulig!

    3. skal du være leder på språkreise neste sommer?!? Jeg var på språkreise i år (med EF) og det var fantastisk! min største opplevelse noen gang, kommer aldri til å glemme de 3 ukene jeg var i malta:)) <3 Ef er en bra organisasjon, du kommer til å trives der!<3

    4. Du stråler Marthe!! Gleder meg til å høre hva du skal 🙂 Hvor er buksene dine fra? Det ser ut som de holder fargen utrolig bra! Mine sorte bukser blir grå med en gang… 🙂

    5. Hei Marthe Borge! Jeg har vært en leser av bloggen din nesten helt siden du startet, du er en av de mest talentfulle bloggerne på nettet, og jeg beundrer deg virkelig 🙂 Men siden jeg bor oppe i nord, og aldri er på sørlandet så får jeg aldri møtt deg.
      Jeg har bursdag i dag, og det hadde vært utrolig koselig med en liten hilsen fra deg <3

    6. Hei sola 🙂 Skal du være leder på språkreise? Gleder meg til og høre hva dette er for noe! Du er god du 🙂

    7. må jeg seriøst sove med denne nyskjerrigheten i meg? ååh. gleder meg så til å kikke innom bloggen din i morra og se hva det er for noe 😀 idag har det vært av og på med regn og sol i kristianand. haha, for et vær sier jeg bare! godt dere ikke var ute under åpen himmel gjennom det regnværet, man blir jo klissblaut på 2 sekunder 😀

    8. Skal du reise, eller jobbe på en EF skole? Jeg reiste med dem for ungdom mellom 18-25 i sommer, og det var hånden på hjertet, den beste opplevelsen jeg har hatt! 🙂

    9. Hei Marthe! 🙂
      Kan ikke du lage et innlegg om dine absolutt beste leseopplevelser?
      Jeg elsker bokanmeldelsene dine, men jeg klarer liksom ikke å bestemme meg for hvilken bok jeg skal lese. Så jeg hadde værtfall elsket et innlegg om “topp 5 bøker” eller noe!
      Håper du får en fin dag 😀

    10. Jeg gjetter på at du skal på Språkreise, men usikker på hvilket land du har valgt! Tipper enten USA eller et mer eksotisk reisemål 🙂

    11. Hei Marthe. 🙂 Har prøvd å se igjennom noen av de andre kommentarene om det, men designet ditt er utrolig rart og rotete på min nettleser. Google Chrome bruker jeg.. på Safari på Iphonen min ser det helt bra ut, så vet ikke om det bare er min Google Chrome eller Chrome generelt haha. Tenkte bare jeg ville si ifra, vært sånn siden jeg først sjekka bloggen din i 12 – 1 tida idag (eller teknisk sett igår da). Ellers er bloggen din helt super, stå på!

    12. Å så gøy, jeg er i usa for my american dream. Her skal jeg tilbringe eitt år med amerikansk high school og mykje morro! Jeg reoser med EF så blir gøy å sjå kva hemmligheten er 😀

    13. Hversåsnill å si du skal være språkkurs leder i California neste år!!! Skal dit neste år, og hadde vært sååå gøy hvis du hadde vært der!

    14. Tenker du enten skal være leder på en språkreise, eller så skal du ha en konkuranse der du deler ut en språkreise billett!

    15. jeg bare digger bloggen din! må lese hver dag 🙂 men et spørsmål, hvilke(t) redigeringsprogram bruker du? 🙂 du har fantastiske bilder! og hvilket kamera og linse?

    16. emilie: Å <3 så hyggelig å høre Emilie! Jeg redigerer bare bildene i pixlr.com jeg! Av og til redigerer jeg dem ikke i det hele tatt, men her har jeg brukt http://www.pixlr.com 🙂 Ellers har jeg Nikon D3000 og portrettlinsen 50mm 1,4. Kjeempefornøyd med dette utstyret. Ikke er det dyrt heller! Tror det er den billigste speilrefleksen på markedet 😀

    17. Danya bedi: Hei Danya! Tusen takk for det. Så god du er. <3 Det var så hyggelig å hilse på deg at. :D Du må gjerne sende meg bildene på [email protected] hvis du vil! Jeg er sikker på at jeg ikke så ut på dem, men det er alltid morsomt å ha likevel 😀 Hehe. Ønsker deg en kjempefin torsdag! Klem <3

    18. Hei Marthe, du er best!!
      Men jeg lurte på om det ble diy snart, siden det ikke har vært på en stund. Elsker de prosjektene!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg