Fra studentfest til roadtrip!

 

God morgen gode lesere! Jeg hadde en kjempefin kveld med studentene i går. Jammen fikk jeg hilst på litt lesere også! Det er alltid like hyggelig når dere kommer bort og sier hei. Håper dere andre studenter også fikk en bra kveld med litt nye bekjente! Når uken er omme så er vi vel alle bestiser. Hehe!

Jonas og jeg måtte opp 07.00 for å gjøre oss klare for roadtrip vi! Vi skal nemlig en liten tur inn til Oslo for et møte med hyggelige samarbeidspartnere. Hva dette dreier seg om lover jeg å fortelle dere så fort jeg får bekreftelsen til å gjøre det. Alt jeg vil si foreløpig er at moroa starter 25 august!


Fotograf: >Fredrik Warbo<

Litt flere bilder fra shooten! Likte dere dem?
Vi skrives igjen så fort jeg får ordnet meg nett i Oslo.

33 kommentarer

Siste innlegg