Første skoledag!

 

Åh! Se hva jeg kom hjem til da! Jonas hadde laget fiskesuppe til oss med både laks, reker og blåskjell i. Mmm! Ingenting som fristet mer etter første skoledag. Det gikk forresten overraskende bra! Det er selvsagt litt pinlig “ingen kjenner noen” stemning de første timene, men både medelever og faddere virket hyggelige så nå får vi bare bruke uken til å bli bedre kjent! Jeg skal straks av gårde for å møte gjengen igjen, drikke litt vin og kose meg på konsert. Dere ser kanskje det røde båndet rundt håndleddet? Rødt bånd betyr inngang til konsert! Håper det blir en smule morsommere enn det var i fjor. Hehe, jeg er jo ikke noe konsertmenneske i det hele tatt. 

Ellers virket studiet supergøy! Jeg er ikke lengre i tvil om dette vil kunne kombineres med bloggingen. Jeg tror faktisk at jeg kan utvikle meg og bli en enda bedre blogger etter et år på kommunikasjon og visuelle medier. Vi skal nemlig lære masse om foto, tv produksjon og video! SPENNENDEE!   

Dere andre studenter må kose dere MASSE i kveld!
Alle kommentarer fra i dag vil bli besvart i morgen tidlig.

24 kommentarer

Siste innlegg