PIZZABREAK!

Etter fire timers vasking, var det på tide med en pizzapause! Jeg kan ikke tro at vi enda ikke er ferdige. Det tar jammen både tid og krefter å vaske ned en leilighet. Selv om den bare er 40 kvadratmeter. Vegger skal vaskes og gulv skal skrubbes. Alle skuffer og skap skal rengjøres både på innsiden og utsiden, og komfyr og dusj tar hele evigheten å få rent med stor R. Nå har vi heldigvis bare komfyr og gulv igjen. Det må vi vel klare å få fullført i løpet av kvelden? *puh* Vi trenger ferie etter dette!

Det er både trist og rart å se den gamle leiligheten tom, men jeg kan nesten ikke vente med å få ferdig den nye. Det eneste som mangler nå er et kjøkkenbord, mer pynt (mye mer), litt mer detaljer til garderobene, gardiner, og kanskje en ny sofa? Har veeldig lyst på en enda mykere og enda lysere sofa..

14 kommentarer
    1. Kan du lage en film av hvordan den nye leiligheten blir?:) eller hvis du ikke vil det legge ut masse masse bilder av leiligheten! Du kan jo ta rom for rom f.eks 🙂

    2. martheeee!! haha, du klarte å friste meg tidligere i uka også med dine gode oppskrifter , og nå frister du meg igjen med pizza. hvorfor går jeg alltid innom din blogg når jeg er sulten? må nesten slutte med det! dere får ta dere en liten velfortjent ferie snart da, etter alt arbeidet. er faktisk tungt, og det tar på, av å vaske en leilighet grundig 🙂

    3. helene: Hehehe 😀 Ler meg i hjel av deg. <3 Håper ikke du ble FOR sulten av synet. Pizzaen var veeeeldig god. 😀

      Heldigvis er det bare en uke igjen nå før ferien er der! 😀 Wuhuuu <3

    4. Du burde gå på Bohus! Der har de verdens fineste og mykeste sofa ved navnet “Boston” personlig liker jeg oppsett 1H best.. dessverre var leiligheten min for liten og jeg ente opp med en tre seter beige sofa med sjeselong fra IKEA til bare 6000kr. 🙂 lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg